picasso

A

Anoniem

Guest
Wij hebben een echte picasso in huis..................................

Vera heeft een mooi schilderij gemaakt voor mijn opa en oma (haar overgroot ouders)

Ze waren er erg blij mee en wij vonden het super om te doen. Zullen we ook zeer zeker vaker doen.

groetjes daan

Hoi Daan,

Leuk is dat hè?!?! Wij doen dat ook wel eens met de kinderen:

Dit is onze dochter Eva. Geweldig vond ze het! Ze zat alleen in haar luier en haar badje stond boven klaar. Hihi, mijn schoonmoeder kreeg bijna een rolberoerte toen ze deze foto zag.
Bas was een stuk bescheidener:

Hij vond het ook wel leuk, maar ging er minder mee kliederen. Zoals je kunt zien verven wij tegenwoordig op de badkamer. Echt een aanrader....

Groetjes, Karin

PS: Als we verven maak ik vaak een aantal bladen in het voren. Wil ik dan gauw een leuk cadeautje maken, dan maak ik daat fotolijstjes van ofzo. Altijd een hit.

hoi Kaatje
Is idd ook een idee om op de badkamer te schilderen. Alleen heb ik al mijn materiaal op zolder liggen en voordat ik alles naar beneden heb is Vera ook al weer klaar haha.
Maar goed idee trouwens om in het voorten te werken. Zal dat eens gaan doen.

groetjes daniela en vera

Leuk die verffoto's!!! En een origineler cadeau is er niet. Je kan er zoveel mee. Op maat knippen en op een doosje plakken, inlijsten, als cadeaupapier gebruiken enz enz enz. Of je laat je kleintje op een wit schort verven en doet dat cadeau aan iemand. Super hoor!!!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan