Piek niet gevonden of gemist?!

<p>Hallo allemaal! </p><p>Sinds dag 12 ben ik aan het testen, echter nog geen piek gevonden. Wel wat lichte streepjes met Etos test waar ik sowieso negatieve ervaringen over lees.. nu over gestapt op Action en lijkt het er op dat de laatste 4 dagen de streepjes wel oplopen. (Weet niet hoe ik den foto moet toevoegen) zal ik mijn piek gemist hebben of zal die nog moeten komen? Naar mijn idee een cyclus van 31 dagen, eigenlijk altijd regelmatig. Maar zit nu op dag 20..</p><p>Liefs xx</p>

Ik heb ook action gebruikt en ze liepen op en toen ineens weer af.. dus m’n piek niet gevonden. Echter kan ik wel mijn eisprong voelen, dus weet ik bijna zeker dat ik m dus wel heb gehad terwijl de testen niets hebben aangegeven. Ik zal er dus niet van uitgaan dat je ‘m hebt gemist!

Paar maanden geleden gebruikte ik die van clearblue en die werkte wel echt goed bij mij. Alleen zijn zó duuuuur :(

Ja dat zijn ze zeker.. vind het ook lastig om te bepalen wat nou wel en niet werkt. Ik zag nu ook van sensitest digitale testen, 12 + 3 zwangerschapstesten voor €29,95 komt qua prijs dus niet echt veel goedkoper uit en denk dat je dan beter voor CB kunt kiezen. Deze maand laat ik het maar voor wat het is en begin volgende maand gewoon gelijk eerste dag na ongesteldheid met testen. Heb nu ook helemaal geen slijm meer niks.. en meen me te herinneren vlak na mn menstruatie wel. Pff verwarrend als je iets graag wil haha!

Ik heb de ovulatie testen van de Kruidvat gebruikt. Als je iets graag wil dan haal je nog een doosje extra toch? Ik plaste er ook elke dag overheen omdat ik mijn cyclus niet wist en die geven heel duidelijk aan wanneer je piek is. Succes!

Terug
Bovenaan