Piekeboe!

Hiya Mommas!

Daar was ik weer! Wow echt alweer een tijd niet meer geweest (heel af en toe tussendoor wel gespiekt op mijn telefoon, mar het is niet te doen om reacties te plaatsen op dat ding)
Eerst was mijn zus hier voor 3 weken op bezoek, dus niet online geweest in die tijd. Daarna besloten we beneden een beetje te verbouwen (weekend klusje dachten we, het is nu 2 weken later nog niet klaar haha) maar goed, mijn hubby werkt beneden en we hebben de houten vloeren gelakt etc. dus hij kon niet in zijn kantoortje, vandaar dat ik de laptop dus niet kon gebruiken....die moest hij natuurlijk hebben (neem de man z'n computer af en je kan net zo goed een arm eraf hakken, de reactie is hetzelfde)
Anyway...ben d'r weer een beetje. Alle peuters inmiddels 2? Hoop dat iedereen er een geweldige dag van heeft gemaakt. Hier was het bloedje heet, dus lekker in de tuin Max z'n verjaardag gevierd. Ook nog een weekendje weg geweest naar Lake George (da's een meer in upstate NY vlakbij Vermont en de grens van Canada) en ook nog het openlucht museum bezocht hier vlakbij.......overigens een GEWELDIGE lokatie voor een forumdagje hahahaha. Zal straks nog ff wat foto's van een en ander posten.

Ajuus, ilja (die ernstig zit op te letten of ze misschien het "Thomenator ouderpaar" voorbij ziet schuiven)

Gooi jij wat data in de groep?!

ps leuk weer eens te horen. Enne, zeg maar tegen hubby dat we binnenkort een nieuwe MacBookPro uitkomt en hij nodig moet investeren voor de zaak, die oude is allang afgeschreven en komt mooi van pas voor jou. Trouwens wordt het niet tijd dat Max zijn eigen macje krijgt...

Liefs!

"Thomenator ouderpaar"

Ben ik nou zo blond (nee, niet allemaal meteen heel hard JAAAAAAAAA roepen, is niet leuk!!)

Maar wat is dat?

Liefs Nelleke

PS Nice weer wat van je te lezen....

hahaha Nelleke!

Thomenator ouderpaar.....de ouders van Thomenator (Laura)!!!!!! Was je erg vroeg op vanmorgen ofzo?....Nog geen koffie gehad???? Iets met industrieele lijm en verdamping moeten doen?.....hahha ik zeg niet BLOND...maar....

Ajuus, ilja :)

Haha, ja zover was ik ook nog gekomen ....   (wat is jouw originele haarkleur eigenlijk?)

Ik bedoel meer waarom je zwaar aan het opletten bent of het Thomenator Ouderpaar voorbij komt.
Maar nu ik het zo type kan ik me ineens weer herinneren dat de ouders van Laura jouw dorpje onveilig kwamen maken toch?

Heej leuk dat je er weer bent!! "Thomenator ouderpaar" has landed . Mijn ouders liepen gistermiddag op Times Square, heb je ze al gezien  Vandaag gaan ze volgens mij een boottochtje maken naar het vrijheidsbeeld, dus dan heb je een nieuwe kans, haha.
Leuk dat je je zus zo lang op bezoek had, lekker van genieten, die computer komt wel weer. Alles goed met Max? Is hij ook al lekker aan het rebelleren? Thom heeft met zijn tweede verjaardag het lidmaatschap van die rebellenclub stiekum aangenomen volgens mij; "nee" en "wille niet" zit er goed in bij hem.
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan