piemelpraat bij de buurtsuper.... help

Gistermiddag bij het consultatieburo geweest. Alles prima, superlang en prima op gewicht... trotse papa en mama dus... papa zorgt altijd dat hij mee kan... helemaal goed geregeld voor mama!!!!

Arts keek even naar Tom z'n buikje en naar z'n pielemansje... alles ok... papa nog trotser natuurlijk want bij aanraking... nou ja... jullie snappen wel wat er dan gebeurt... mijn echtgenoot zat helemaal te stralen met een smile van oor naar oor... haha...

Lopen we ff later bij de Super wordt Tom aangehaald door een oudere dame die zeer gelovig was aan de lengte van rok en haardracht te zien...(het dorp staat erom bekend)... zegt ie; "Hihi... leuk... dokteu weest... aan piemel zitten.. dokt leuk leuk!!!!"
Die vrouw verslikte zich terplekke natuurlijk... tja, wat moet je daar nu op zeggen????

Sta ik daar met een kop als een tomaat... maar weer die supertrotse echtgenoot naast me hè!!! Zo van; MIJN ZOON!!!!!

Ik vond het in ieder geval erg grappig..... MIJN MANNEN!!!!!!

Het verlangen naar een tweede groeit gestaag....

Sunny

hahahahahaha ja geweldig, maar ik zou me ook rot schamen wat moet die vrouw wel niet gedacht hebben  maar goed, kinderen zijn zo eerlijk, super toch!

groetjes Jenneke

Kijk,.. dit vind ik nu "heerlijk"! Ongegeneerd en open!

Ik zou alleen maar hebben moeten lachen ben ik bang... Misschien dat ik er nog de opmerking:"Tsja, die militaire keuring van tegenwoordig" achteraan had geplakt hahahaha!!

Kay liep gisteren ook tijdens het uiteten naar een andere tafel om te verkondigen:"ik heb gepoepT, luier om?" (de letter T wordt héél overdreven uitgesproken). De mensen keken een beetje lacherig naar mij waarop ik zei "Tis maar dat je het weet..". Hahahaha..

Zolang ze zo klein zijn kan ik er eigenlijk alleen maar om lachen en van genieten!

Esmé mv Kay

(16 wk zwanger)

inderdaad, het alles open en eerlijk te pas en te onpas meedelen aan iedereen.. heerlijk toch... Tom had al heel jong een grote voorliefde voor flinke booby's... zo noemt ie ze ook... en er is inderdaad een tijd geweest dat hij ieders shirtje of blousje open probeerde te sjezen om maar even te mogen kijken.. het was natuurlijk ook bar interessant...  2 van die zachte boobies om je hoofdje tegenaan te leggen... oh oh oh... ik zei dan  ook; geniet er nog maar van.. straks laten ze je niet meer ongegeneerd in hun bloesje grabbelen... haha..... dan heb je zeer waarschijnlijk een klap voor je giechel...

wij hebben onze antibabyzakjes (condooms) ook overboord gegooid... ondanks mijn twijfel en grote angsten gaan we er dus officieel voor...   met name mijn echtgenoot is helemaal in de 7e hemel... ik iets minder omdat ik natuurlijk weer overal spoken en beren op de weg zie... maar goed... zal best goed komen....

liefs,
sunny

Terug
Bovenaan