Pien20

Hoi Pien,

Ik ga morgen even de VK bellen voor verwijsbriefje ziekenhuis.
Wil graag bloed laten prikken om zeker te weten dat ik zwanger ben of een afspraak maken voor een vroegtijdige echo? Dat zou dan misschien al de 12e kunnen omdat ik dat 6 wk zou moeten zijn. Vind het allemaal erg eng nu.. Ben zo blij, maar gelijkertijd bang dat het weer mis gaat lopen. Het zou voor ons te mooi voor woorden zijn na een heel jaar "oefenen",  incl 2  miskramen, dat het nu zo maar de eerste keer raak mag zijn!!

Wat een hel die dagen wachten dan hè? Weet als geen ander dat zulke dagen zenuwslopent zijn en je helemaal uit je doen raakt.
Hopelijk wordt het wachten dit keer wel beloond en krijgen we snel postitief nieuws.
Heel veel succes!

Lente88

Had net even de kans om te bellen naar VK.
Ze  liet weten  dat ze het ziekenhuis ging bellen  om de situatie aan de Gyn  uit te leggen.  Toen ze me daarna terug belde zei ze dat de Gyn me 11 juni graag wil zien!!

Ik kan dus woensdag op controle komen voor een echo zonder er zelf om gevraagd te hebben. Wat een opluchting! Maar gelijkertijd beruipt me weer het angstgevoel. Krijg ik weer een teleurstelling te zien????? Bang.. wat een dubbel gevoel!!

Lente88

Hoi,

Ik denk aan je morgen en ben ook erg benieuwd naar wat de gyn zegt.
Hoop zo voor je dat het nu na 1 jaar dan toch zo mag zijn! Spannend probeer toch je rust te nemen en hou me op de hoogte dan doe ik het ook!

Heel erg veel succes morgen en op naar positief   nieuws!(daar gaan we voor toch)

Groetjes Pien

Ik heb het toch vanmiddag verzet naar een weekje later
Vond het toch  te snel gepland van de VK.

Kreeg er de zenuwen van (wat geen goed doet) en je zult net zien dat vlak voor ik had moeten gaan ineens ongesteld zou zijn geworden. nee, dan kom ik er liever deze week zelf achter dan dat de gyn me moet gaan zeggen dat het niet zo is. Door de vorige keren ben ik er een beetje huiverig voor geworden. Maar stel dat het deze week nog niet ongesteld wordt en het zóu raak zijn, dan is er teminste al gelijk een hartfrequentie te zien op de echo. Ik zou dan 7 wk zijn. Ik wacht dus nog even gespannen af.

Ik wens jou ook alvast succes voor donderdag! Nog geen bruin- bloedverlies?
Voel je je goed?

Lente88

Hey,

Wat   knap ik zou het niet kunnen. Nog een weekje spanning maar als je er beter bij voelt is dat de juiste keuze. En na zo'n moeilijk jaar met 2 miskramen is het anders als voor mij met 1 miskraam in april niet dat het verdriet minder is maar denk dat ik ook huiveriger zou zijn. Ik heb behalve moeheid nergens last van een beetje buikpuin maar denk dat er ook veel spanning bij zit. En dat ik elk pijntje voel denk je meteen dat het mis is. Maar ergens voel ik me ook zekerder dan de vorige keer. We zullen het donderdag wel zien wat de gyn ervan vind. Nu is het afwachten al word mijn humeur er niet beter op wacht maar donderdag dan is het het toppunt.

Ik laat het je weten.

Truste
Groetjes Pien

Het is gewoon allemaal beetje dubbel.

Test kan 9 wk na miskraam nog positief aangeven, menstruatie kan makkelijk pas na 6 wk terug komen en kun je je nog een tijdje zwanger voelen  etc etc.. ben gewoon bang dat dat het gewoon is. Maar van andere kant was ik na de vorige keren gewoon meteen na 4 wk ongesteld. Stukje zelfbescherming dat uitstellen.

Jij heel veel succes morgen, spannend hoor!

Terug
Bovenaan