Piepend bibs speentje

<p>Hoi, heeft er hier iemand ervaring met de bibs speentjes? Ik had er eerst 3 die ik afwisselde, na een tijdje gingen ze 1 voor 1 een beetje piepen als mijn zoontje ze gebruikte. Ik nam aan dat ze kapot waren, bestelde een paar nieuwe en gooide de piepende weg, maar nu piepen de nieuwe ook (meteen bij het eerste gebruik).</p><p>Wat moet ik hiervan denken? </p>

Bij mij piepen ze altijd even als ik ze heb uitgekookt. Maar er is er eentje die altijd piept. Soms in zo'n ritme, dat mijn vriend en ik er op gaan dansen xD! Die piepende laat ik beneden en de stille laat ik boven, dan kan ik ook rustig slapen. Ik maak me er geen zorgen om.

Ah ik ben dus niet de enige die het is opgevallen.. wel mooi shit dat ik die eerste lichting dus heb weggegooid ? nouja helaas. Sommige piepen nu trouwens niet meer na een paar dagen, dus had misschien ook met het uitkoken te maken dan.

Haha ik heb ze ook en die van mn dochtertje piepen ook als een gek ?
Ik gooide ze idd ook steeds weg omdat ik dacht dat ze kapot waren, maar de nieuwe deden het ook, ik heb het maar zo gelaten en soms piept die ene wel en de andere weer niet. Ik hoorde het gepiep voor het eerst in de nacht en ik kon niet thuis brengen waar het nou vandaan kwam, ik dacht ook dat ik het geluid droomde of iets tot dat ik het ineens overdag hoorde toen ze tegenover me in de wipper zat ?

Ik heb ook een aantal die piepen. Volgensmij komt dat doordat aan de onderkant (kant die je zit als het in mond zit) er dan lucht kan in het rubber gedeelte en dat piept dan. 
Na uitkoken zit er bij die dan ook water in de tuut. Deze kan je dan gewoon uitknijpen, en dan zie je waterdruppels uit dat stuk komen waar het rubber vastzit.

Terug
Bovenaan