Hi,
Wellicht een beetje een late tip (ben niet zo heel veel online hier): Ik was in jouw geval ook zeker naar de dokter gegaan. Vier-vijf weken geleden was onze Cas ook ziek. Hoesten, hangerig en een temperatuur die opliep van 37,9 in de ochtend tot 38,7 in de middag. Helaas, het was zondag. Dan vind ik het altijd supermoeilijk om te bellen. Maar toch gedaan. Bleek dat Cas bronchitus had. Hij kreeg anti-biotica. Hij koorts zakte, hij werd minder hangerig maar bleef hoesten. Op dinsdagavond had hij in eens 37,9 na twee dagen 37,0 te hebben gehad. Weer de huisartsenpost gebeld. We moesten toch maar komen, bleek hij wel bronchitus te hebben, maar waarschijnlijk niet veroorzaakt door een bacterie (dus hielpen de anti-biotica niet goed), maar door een virus (astmatische bronchitus). Iets wat niet ernstig is, als je er maar op tijd bij bent. We kregen een pufje en na vijf dagen was Cas klachten vrij.
Vertrouw op je gevoel. Dat zei de huisarts ook tegen mij. En bellen is niet erg. Zoals iemand al schreef: overleg met de assistente. Zeg gewoon dat je twijfelt en niet weet wat je er mee aan moet. Dan komt het wel goed. Maar bij twijfel nooit niks doen!
Succes allemaal.
Groetjes Tamara.