piercing

Ik heb nog een vraagje...

Ik hoorde van het weekend dat de vruchtbaarheid van de vrouw minder is wanneer iemand een navelpiercing zou hebben. Klopt dit? Ik heb nl. een navelpiercing en als dit het zwanger worden vertraagd zou ik dit graag willen weten!!!!!!

dit heb ik nog nooit gehoord...
het lijkt me wel(persoonlijk) fijner dat je het eruit haal al je dikker wordt....(zwangerschap)
vraag het anders na bij de ha.
succes!

Hoi Ilona,

Ik heb een navelpiercing en ik heb daar nog nooit van gehoord. Ben er dan ook wel benieuwd naar.
Ik weet alleen dat hij uit moet als je zwanger bent dus ik zal hem nu niet nemen als ik jou was.

Ik heb ook een navelpiercing....lijkt me niet dat dat invloed heeft maar mocht het zo zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag. Ik zag een plaatje het weekend van iemand die zwanger was met een piercing in de navel. Moet zeggen dat ik het niet meer mooi vond. Dus als ik zwanger raak denk ik dat ik de piercing er uit ga halen.

Hallo meiden,

Ik heb ook een navelpiercing, maar weet net een paar dagen dat ik zwanger ben geworden in mijn 4e cyclus. Heeft dus volgens mij geen invloed. Wel moet ik 'm uitdoen als mijn buik dikker wordt. Gewoon voorlopig inhouden dus.
Succes allemaal

Groetjes Irma

hoi lieve allemaal,
ik heb dus een vriendin wie al 5 jaar probeert zwanger te raken, helaas nog niet mogen lukken,
zei heeft vorig jaar ook een navelpiercing laten zetten,
en ja het (kan) kwaad.
dat is dus als hij mocht blijven irriteren en zweren.
dan kan de infectie op de eileiders slaan.
zij moest hem er dus uithalen van haar gyn. maar dat wil niet zeggen dat het normaal gesproken kwaad kan ,
ik denk zelf ook van niet
hoop dat jullie wat aan mijn berichtje hebben

Als je een navelpiercing hebt en je wilt hem er tijdens de zwangerschap niet uithalen, kun je een flexibele piercing halen. Die is wat groter en flexibel en kan dus in je navel blijven als je zwanger bent.

Terug
Bovenaan