Pietje gaat verhuizen....

haai allemaal,

Zoals sommigen weten heb ik een leuk vogeltje dat erg hard kan fluiten. Soms wilde ik er pate van maken en de andere keren kon ik hem niet missen. Sinds onze verhuizing is Pietje erg vervelend. Krijsen en dan weer lief fluiten maar voornamelijk krijsen (als ik weg ben, heerlijk is dat). Op dit moment lekker potje hormonen erbij van de provera , en dat maakt  het niet gemakkelijk bij  wat ik straks ga doen.
Gisteravond heb ik een tante gesproken en die wilde graag voor pietje zorgen. Blij dat ik was want dan is ie niet helemaal weg maar nog in de familie. Helaas heb ik deze dag meer last van hormonen, ze plagen me behoorlijk. Ik heb nu pietje op mn hoofd en denk ja jongen das de laatste keer dat je bij me zit. Straks ben je weg....en das toch een gekke gedachten. Geen neiging tot vogelpateee meer geen neiging tot veren plukken maar enkel van een afstandje genieten van het goede huis wat ie dan heeft gekregen. Geen lieve fluitjes meer als ie bij me zit maar een stilte in huis. Hmmmm dat zal ik toch wel missen. Kortom je kan je toch best wel hechten aan zo'n geinig beessie. Maar hij is gewoon niet meer gelukkig bij ons. Veel te weinig aandacht. In het belang van hem gaat hij vanavond verhuizen. Nu ben ik nog een stoere meid maar als ik hem bij mn tante moet achterlaten ben ik volgens mij een sjankend klein kind wat het liefst pietje mee naar huis neemt....hahahaa heerlijk die hormonen. Laat ik er maar om lachen want straks sta ik hier weer te sjanken en weet ik niet wat voor of achter is.

Veel liefs van sjan die straks geen pietje meer heeft maar wel dicht zit bij dr ongesteldheid zodat we eindelijk de volgende ronde in kunnen gaan.

Heeee Sjan,

Wat lees ik nu Pietje gaat verhuizen, onze beroemde Pietje, jammer kunnen we je niet meer plagen met Piet. Maar ik begrijp het heel goed, dat geluid om gek van te worden. Hoop dat je ongi er snel door heen komt, je zal mijn mailtje wel lezen dat mijn man en ik uitelkaar gaan, mijn relatie is niet meer te redden, ik wil alleen zeggen dat ik jou ga missen, wat hebben we een lol gehad he zo hier samen met de rest van de andere lieve meiden. Hoop dat je nieuwe huisje goed bevalt, en ik kom hier echt nog wel zo af en toe kijken hoe het zoo met jou en alle andere meiden gaat. Voorlopig woont mijn man nog bij me, ik krijg het huis, dus ik hoef niet weg, onze dochter gaat ook bij mij wonen, en zal wel om het weekend bij haar pappa gaan wonen. Ik had ook het liefst wat anders gehad, maar er is nu gewoon geen weg meer terug. Ik kan niet in de toekomst kijken wil ook zeker geen hoop hebben dat we nog bij elkaar terug komen, ik wil nu ook verder met mijn leven en me weer goed en happy gaan voelen.

Doe de groetjes aan onze lieve Piet..

liefs en een dikkeknuffeldebuffel van mij

hoi sjanneke

Wat lees ik nou gaat de o zo beroemde piet verhuizen.... Het is wat geen verhalen meer over piet ze zijn helemaal niet weg te denken van dit forum piet en het forum zijn 1....
Maar ik begrijp het wel als piet daar meer aandacht kan krijgen is dat veeel beter. Parkieten zijn gezelligheids dieren die willen aandacht en knuffels hoe gek dat ook klinkt het is echt waar.... En anders gaan ze inderdaad heeel vervelend worden en om aandacht schreeuwen en het af dwingen.
Maf he eigenlijk zo'n klein ding....
Ik had toen ik nog thuis woonden ook een piet nou nou dat was er ook 1 zo gauw hij dacht dat er wat te eten op tafel kwam bleef hij net zo lang schreeuwen en op zijn kop hangen tot hij er uit werd gelaten en ging hij het liefst in de zak zitten om   zijn buikje rond te eten!!!!
Veel sterkte met piet weg brengen we horen vast nog wel eens van hem hoe hij het bij je tante vind..

liefs rozemarijn        

Hoila,

Nou dat was niet gemakkelijk om pietje weg te brengen. Hij ging enorm schreeuwen toen ik hem achter liet.......snik in de auto....om zon klein ding.
Heb 's avond om 22.00 ff gebeld hoe het ging, ging gelukkig goed en ze waren er gelukkig mee. Maar het is nu wel erg stil en saai in huis........moet ik daar weer aan wennen.
Hormonen doen goed zn werk, grrrrrrrrrrrrrrrrrr ben niet te houden en maak ruzie met iedereen, Dusse jullie zijn gewaarschuwd!!!

Hey Mick, ik heb je bericht gelezen en al iets geschreven daar. Ik vroeg me inderdaad af waar je ging wonen. Fijn dat je daar kan blijven met je dochtertje. Wel vreemd denk ik om nog samen in een huis te zijn. Hou je enorm taai!!! Enne je mag altij ff een berichie achterlaten om je hart te luchten!!!!!!!!!!! Wel doen he?!! Ik zal je zeker missen hier, heb enorm veel aan je steun gehad!!

Dikke knuffie buffie
Sjan

Terug
Bovenaan