piewie

hey heb je net even gekrabbelt op hyves...maar wilde even reageren op je stukje over "klussen" voor een tweede. Lijkt mij op je hyves niet zo prettig....

Maar leuk dat jullie graag een tweede erbij willen...nu hopen dat het mag lukken en het liefste natuurlijk een beetje vlot, maar je hebt het niet voor het zeggen.

Ik heb ook wel van die rare cyclusjes gehad...daar wordt je nogal onzeker van...zal ik zwanger zijn...of gewoon een lange cyclus en inderdaad wanneer test je dan?

ik wachtte dan de tijd van de langste menstruatie maar gewoon af en ging de dag er na testen...bij Sam (de 1e) was ik al 6 weken niet ongesteld geweest en nog een negatieve test...week 7 bij de dokter toen een test en toen bleek ik toch zwanger...heel maf

maar het is een leuke maar altijd een onzekere tijd
heel veel succes en geniet er ook van

groetjes Pascal

Ik breek even in, met iets heel anders..........

maar ik kan het toch even niet laten om je te laten weten dat ik de foto van je meisje in de smoelenparade hélemaal geweldig vind. Wat een mooi meisje en wat een fantastische foto!

Kan me voorstellen dat je er daar graag nog eentje van zou willen, succes (en vergeet inderdaad niet te genieten...... hoe moeilijk ook soms als je bezig bent met cycles, vruchtbare dagen etcetc. De tijd vóór het daadwerkelijk zwanger zijn is ook al zo bijzonder (maar dat vind je dan vooral achteraf)!

Groetjes
Susan

wat een lieve woorden van jullie!
helaas horen die stomme cyclussen en het wachten erbij,en zo zie je maar de natuur is heel sterk(haha).
ik moet gewoon geduld hebben(wat is dat?),maar soms ben ik geoon gefrusteerd en daar ga ik jullie dan   mee lastigvallen haha.
Suzan,wat een leuke reactie op mijn foto,ik vindt het leuk om foto's te maken en het is leuk om dit dus te horen.
groetjes natalie.

Terug
Bovenaan