Pijn aan één borst 20wk

<p>Hallo! Momenteel ben ik bijna 20 weken zwanger, al een aantal weken heb ik enorm last van alleen mijn rechterborst en oksel. De pijn is bijna de hele dag aanwezig. Herkent iemand zich hierin of hoor je tijdens zwangerschap echt beide borsten pijn te hebben en kan dit een symptoom zijn can iets anders? ( :( )</p>
 
Ik heb geen idee, maar bij twijfel zou ik in dit geval zeker even naar de huisarts gaan en het aan je verloskundige vragen. Beter even achteraan gaan dan nu stressen over wat het zou kunnen zijn! Wie weet is het heel normaal, misschien kun je er iets tegen doen. En in een ander geval wil je ook weten dat er iets aan de gang is. Succes! Hopelijk gaat het gauw over en heb je snel duidelijkheid over de oorzaak. :)
 
Kan heel goed een melkklier zijn! Maar idd, even navragen bij de verloskundige of huisarts is misschien een idee. Zij kunnen waarschijnlijk direct zien wat het is en of je er iets mee moet. Dat is via een forum altijd een beetje lastig.. 
 
Hoi,
Ik had er ook last van, ook rond 22 weken. 1 borst en ik verging echt van de pijn. Ook vooral rechts. Heb al vroeg een lactatiekundige gebeld en zij zeggen idd een mogelijke melkklier/stuwing. Ik ben nu 39 weken en nog steeds last van. Het enige wat mij helpt is een koelelement tussen beide vriendinnen in ;-)
 
Bedankt voor jullie reacties. Gebruiker10300422, straalde de pijn bij jou ook door tot in de oksel? En dus ook dagelijks?
 Gelukkig hoef jij niet lang meer te wachten op de kleine en gaat de pijn hopelijk na het opgang komen van de bv over. 
 
Ja, pijn trok door tot oksel.
Nog eventjes genieten van mn bolle buik en het getrappel! Maar die zere borsten ben ik wel echt meer dan zat na 10 weken hoor ;-) hopelijk geeft het geen “problemen” met de bv straks.
Ga je een lactatiekundige bellen denk je? Succes! En geniet van je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan