Pijn aan inknip

<p>Hallo,</p><p>Zijn er meer mensen die na bijna 1 jaar nog pijn hebben aan de knip die ze gehad hebben.</p><p>Het gaat dan om echt een stekende pijn als ik bv ga zitten. Mensen zien het ook aan me doordat ik dan automatisch weer omhoog spring?</p><p>Ik schaam me er heel erg voor</p>

Ik heb daar na 2,5 jaar nog steeds last van en denk dat het niet meer weg zal gaan... :( ook vaak last als ik bijvoorbeeld fiets of veel heb gelopen, beetje trekkend gevoel.

Ik ben daar nog jiet geweest, de verloskunige zei dat dat allemaal goed was.
Het lijkt het uiteinde van het litteken te zijn. Het is ook iets wat de laatste tijd erger word. Voorheen maar soms last van maar nu toch wel dagelijks

Ik heb een totaalruptuur gehad. En hier is het 14 maanden later ook nog gevoelig. De huid daar. Maar ook mn bekkenbodem, vooral bij langdurig lopen of hurken en hormoonschommelingen zoals eisprong en menstruatie. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het weer als vanouds gaat worden. 
Een vriendin en de vrouw van een collega hebben er jaren later nog last van. 
Bij mij voelt het alsof alles beneden beurs is en doorzakt. Bekkenbodemtherapie heeft niet geholpen en de spanning is daar gemeten, is gewoon goed. De huid voelt dun en schraal, alsof ik het makkelijk weer open kan krijgen. Maar het is gewoon goed dicht en mooi hersteld.

Lewis, vervelend zeg. Wel ben ik bij dat ik niet de enige ben.
Ik hoor er in mijn omgeving echt helemaal niemand over.

Terug
Bovenaan