pijn aan m,n.......

Echt een beetje een rare vraag,maar ik vroeg me dus af of er meer last hadden van pijn in de anus,bij het opstaan dan schiet er een steek doorheen echt pijnlijk,nu had een vriendin van me toen ze zwanger was daar ook last van,volgens haar kwam het omdat ze een meisje kreeg,bakerpraatje??? ik weet het niet ik heb het dus ook,en ik heb geen aambeien want dat vroeg de gyn vanmorgen dus ook.
herkent iemand dit??
groetjes

Hoi Blondy

Ik heb het ook soms en krijg een jongen.. idd een heel naar gevoel, maar ik heb t normaal ook als ik ongesteld ben, dezelfde steek in mn anus! Maar waar t vandaan komt????? Ik heb ook geen aambeien!

Maar is wel raar soms als je bij iemand bent en je staat op dat je zo de lucht in schiet van auuuuw hahaha... (heb ik tenminste weleens) mooi voorschut!
Nou sterkte ermee...

Groetjes Joyce

Hoi allemaal,
Ik heb hier ook wel eens last van en volgens de VK komt het allemaal door de banden die worden opgerekt. Het is dus onschuldig maar wel vervelend.

Groetjes Peet

hah joyce ik had het gisteren in het ziekenhuis toen ik in de wachtkamer zat,begint het ineens te steken,dus ik stond gelijk op,maar die mensen kijken je wel vreemd aan haha
groetjes

Terug
Bovenaan