pijn aan mijn moeder hart

dinsdag heeft Sander zijn eerste vaccinatie gehad, mijn moeder hart brak, twee prikjes een in ieder been. zoooo zielig, hij heeft echt zo gebruld.
9 juni moeten we weer zie er nu al tegen op. gelukkig heeft hij verder weinig tot geen last gehad.x

Anoush moet komende week voor de eerste. Ik weet nog hoe erg ik het bij de oudsten vond...niet leuk.. Maar het is voor zijn bestwil he..al helpt die gedachte op dat moment ook niet echt..

ja, hoort er bij he, het erge vind ik dat de meeste het niet bij twee beentjes tegelijk doen (met z'n tweeen dus) dat deden ze bij ons CB toendertijd bij de eerste kids gelukkig wel! Anders gaat ie bij de tweede prik vreselijk spannen en doet het alleen maar meer pijn :s
Arme kids, gelukkig weten ze het niet meer als ze groot zijn ;)

Ik kan er nu ook al een beetje tegenop zien. Yordi heeft toen namelijk heel veel last van zijn 1e prikken gehad. Wij mogen 26 mei heen en dan krijgt Quinn zijn 1e prikken. Hopelijk krijgt hij er niet zo veel last van als yordi heeft gehad.

Ik schrok me wild dat het er twee waren! Delani kreeg er toedertijd maar 1 en dat vond ik al vreselijk. (Delani is 4 jaar en 4 maanden) Tot nu toe ben ik bij ieder prikje wat ze kreeg compleet volgeschoten.. Kom niet aan mijn kinderen, haha!

Ik verwacht dat het bij Rodin dus niet veel anders zal zijn. De 1e 2 prikjes zitten er iig al op en ik vond het vreselijk. Hij moest ook zo huilen. En toen hij eindelijk van de 1e schrik was bekomen kwam spuit nr 2.... Ik heb net zo hard mee zitten brullen ;)

ow dames. Wij "moeten" komende woensdag. En ik kijk er als een mega mega berg tegenop.
Nou heeft ie qua spuiten en prikken in het ziekenhuis al een en ander meegemaakt, maar dit is weer anders he.
Ik denk dat ik ook ga huilen.
Arme manneke

Terug
Bovenaan