pijn aan navel

Ik ben denk vrijdag iets te druk geweest met als gevolg een pijnlijke harde buik. Begint nu wat minder te worden maar, ik blijf pijn aan mijn navel houden. Met name met hoesten of als er iets tegenaankomt. Nu las ik ergens dat je naar huisarts moet als het pijn doet met hoesten omdat je dan een navelbreuk kan hebben. Nu heb ik daar niet zo'n trek in natuurlijk. Denk dat het gewoon komt omdat ik aan het klooien ben geweest en jullie?

Dat zijn wel tekenen van een navelbreuk.. :-( .
Ik snap dat je daar geen trek in hebt, maar even naar laten kijken kan geen kwaad. Zoals vaker hier is gezegd, beter een keer te dan te weinig!

Heb het ook regelmatig, is soms ook weer weg dus zal geen navelbreuk zijn bij mij ;-) Is heel gevoelig en voelt beurs aan hè? Bij mij wel tenminste. Niet gek ook, de boel wordt lekker strak getrokken ook, m'n navel puilt er lekker uit, geen gezicht ;-)

Ik heb ook een zwaar uitpuilende navel. Ziet er echt niet uit inderdaad. Je ziet het door mij kleren heen!!!
Hij is ook erg gevoelig. Beetje pijnlijk soms.
Ik zal em morgen wel even aan de verloskundige laten zien ;-).

Ben benieuwd wat jouw vk/ huisarts er van zegt.

Wat je al niet voor gekke dingen aan je lijf krijgt he.

Sterkte ermee.
Gr. Mama3007

Bedankt voor jullie reacties. Bij mij puilt er niks uit gelukkig :) vind het idee dat er een gaatje zit ook al niks haha ben benieuwd wat het bij kou id mama3007. Volgens mij bij pijn met hoesten is het een breuk. Maar ik heb er ook geen verstand van :)

Bijna november en hopen dat we na de bevalling in model zakken :)

Ik hoop het voor je! Onze dochter heeft sinds haar geboorte een navelbreuk en die navel puilt altijd iets uit. Bij inspanning is het erger. Ze doen er pas wat aan als de breuk gaat inklemmen en dus erg pijn. Ze is bijna drie, maar heeft er verder nog geen last van!

Terug
Bovenaan