pijn aan schouders van het voeden

hallo dames,

en hoe gaat het met jullie allemaal en met jullie kindjes?
wat groeien ze snel he en beginnen ze langzaam dingen te ontdekken!
ik heb since 3 weken last van mijn nek en schouders loop nu bij de fysio ervoor,komt door het voeden van het kleintje zei de fysio omdat je constant in dezelfde houding zit heb al een kussen onder mijn armen maar nog veel last ervan!
iemand tips ?
 
een 2e kussen onder je armen doen? je arm moet echt goed liggen anders krijg je idd veel last van je nek en je schouders.

een andere tip is een voedingskussen.
leg daar de kleine in en geef hem/haar zo de fles. dan ligt hij/zij ( sorry ik hoor hier eigenlijk niet thuis dus weet niet of je een jongen of een meisje hebt :) ) niet op jou en kan jij gewoon ontspannen zitten.

3e optie is een wipstoeltje. zet die naast je neer, kleine erin en je kan hem/haar zo voeden.

gewoon even uitproberen wat voor jou het fijnste is en dat je geen lichamelijke klachten krijgt.

groetjes, do
 
hoi,
Ik neem aan dat je met voeden het geven van borstvoeding bedoelt?
wat ik zelf prettig vind is 1 tot 2 keer per dag liggend op mij zij voeden, Dan belast je ook je nek en schouder niet. Ook voed ik wel eens in de rugby, de kleine ligt dan op kussens dus dat scheelt ook weer voor mijn nek en schouders.
Ik weet ook niet op hoeveel voedingen je nog zit en hoelang de voedingen duren? Vigo is vaak met 10 min a kwartiertje wel klaar en heeft nog maar 6 voedingen dus dan scheelt ook weer qua belasting.
Je raakt zelf met de tijd steeds meer gewend en het worden steeds minder voedingen en ze gaan korter drinken. Probeer goed op je houding te letten(ik merk dat ik vooral 's nachts als je moe bent dat nog al eens vergeet) tijdens het voeden.
Succes en ik hoop dat je snel van je nek/schouder problemen af bent!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan