Pijn aan staartbeen/stuitje

Hoi,

Voor zover bekend ben ik nog niet zwanger, zou kunnen hoor, deze week mn nod.
Wij gaan voor onze 3e.

Sinds een paar dagen heb ik mega veel last van mijn stuitje.
Niet gevallen of wat dan ook.
Nu las ik op internet sommige berichtjes dat mensen dit ook wel eens kunnen hebben als ze net zwanger zijn?
Zijn hier mensen die dit ook hadden/hebben?

Grtz Mamaloe

hee mammeloe leuk dat ik je weer tref ,ik lees nog actief mee ik heb daar ook last van ja vreemd gevoel inerdaad.ben afgelopen maandag naar verloskundige geweest ,was erg onzeker omdat ik soms wat bloed verlies hoef me niet druk om te maken zei ze ivm met gevoelige baarmoedermond heb dit ook gehad met me uitstrijkjes tot 3x toe vloeien ??? maar 24 juli eerste echo spannend ik ben dan 8 of 10 weken zwanger liefs en ik hoop voor je dat je me snel mag volgen!!  

He spannend zeg!! Leuk man om je hier toch nog ff te zien!!!
Hoop dat 't hier nou ook eens raak is pff, bijna een jaar aan t werk...

Laat je nog ff weten hoe je echt was?

Grtz mamaloe

Hoi,

Ik ben 7 weken zwanger en heb inderdaad een zeer stuitje..met name als ik op een harde stoel heb gezeten of van m'n fiets stap, ook heb ik een "slap" gevoel van onder. Bij mijn eerste kindje had ik dit ook.
Dus wie weet...succes!!

Groetjes Kirsten

Hallo, heel herkenbaar hoor! Heb het nu ook voor het eerst en zit nu in de 9e ronde en heb maandag mijn NOD! Heel spannend is dit zeg! Hoop dat het te maken heeft met een eventuele zwangerschap!

Liefs Yvonne

Op dit moment nog geen RD verschenen. Maar heb ook   nog niet getest hihi.
Wil eens proberen om echt overtijd te gaan voor ik test want ik ken mezelf zo onderhands wel een beetje...
Had er alwel een mooie kinderwagen voor kunnen kopen, al dat geld wat ik aan testen heb besteed ;-)

Terug
Bovenaan