Pijn aan stuitje

<p>Hallo dames!</p><p>Vandaag ben ik precies 9 weken zwanger. Afgelopen vrijdagavond kreeg ik opeens heel erg pijn aan m'n stuitje. Rechtop zitten lukte niet. Vandaag werd ik wakker en de pijn aan m'n stuitje is weg maar is nu doorgetrokken naar tussen mijn billen. Het is een beetje een zeurende pijn, alsof het beurs is. Kan nog steeds niet rechtop zitten en omdraaien in bed is ook pijnlijk...</p><p>Wie herkent dit? Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord. ?</p><p style="text-align: left;">Liefs.</p>

Ja, heel herkenbaar, maar bij mij kwam het wel iets later in de zwangerschap. Had bij mij te maken met verweking en bilspieren die overbelast raakten door ik mijn rug beetje gekke houding liet aannemen door het groeien van minibuikje. Nu 31 weken en heb er nog af en toe wel last van, maar niet meer zoals eerst

Ik heb er ook last van gehad! Wat mij enorm hielp is een speciaal kussen. Zie de link:
https://www.bol.com/nl/p/miracle-bamboo-orthopedisch-kussen/9200000089498292/?suggestionType=browse&bltgh=stMO6EA-HbQI-9YMW39NFg.1.17.ProductPageUrl

Ja heb er ook last van. Ik ben naar een bekken fysio geweest aantal oefeningen gekregen  en ze hebben mijn stuitje recht gezet en daardoor is het echt een stuk verbeterd. Nu 32 weken. Ik zou  gaan informeren bij een bekken fysio wat ze voor jou kunnen doen. 

Ja heb er ook last van. Ik ben naar een bekken fysio geweest aantal oefeningen gekregen  en ze hebben mijn stuitje recht gezet en daardoor is het echt een stuk verbeterd. Nu 32 weken. Ik zou  gaan informeren bij een bekken fysio wat ze voor jou kunnen doen., 

Inderdaad: op naar de bekkenfysio! Die kan het losmasseren en eventueel recht zetten. Ik hd het vanaf een week of 14, met 17 naar fysio geweest, ongeveer eens per 3/4 weken. Pijn was heel veel minder en in laatste weken zelfs weg. Wat bij mij ook een groot verschil maakte, is op platte dingen zitten. Zo ging op werk de bureau stoel weg zat ik op een houten kruk. Wel af en toe stijve reet, maar pijn in stuit was heeeeeel veel minder! 

Terug
Bovenaan