Pijn aanvallen bovenbenen en schaambot

<p>hallo allemaal !</p><p>ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en een paar dagen , heb heb ik al een week extreem last van diaree , en warmte aanvallen . Ook heb ik dagelijks een soort pijn aanval die vanuit mijn schaambot naar me boven benen en me rug toe trekt. Als ik naar het Toilet ben gegaan en een warme douche heb genomen gaat het wel weer , Soms kan ik helemaal niet naar het toilet en duurt de pijn ongeveer 5 minuten </p><p>herkent iemand zich hierin ? <br />Veel liefs </p>

Hallo Bloempje,
Als je geen 5 maar 35 weken zwanger zou zijn, zou ik denken dat je weeen hebt (of bandenpijn). Ik heb daar zelf geen last van gehad. Ik zou voor de zekerheid even contact opnemen met je huisarts of verloskundige.
Misschien komt het door de hormonen (ook de diarree en warmte aanvallen), misschien is het iets anders.
Ik kan je dus helaas geen ervaringsverhaal aanbieden, alleen het advies om (misschien telefonisch) advies te vragen aan een deskundige.
Succes en sterkte
Janine

Hoi, het zou bandenpijn kunnen zijn! Omdat je baarmoeder moet groeien, trekt hij aan de banden waarmee hij van binnen vast zit. Specifiek aan je liezen, schaambot, navel en onderrug: veel overlap met wat jij omschrijft! Dat kan steken geven. Alle beweging/actie van je baarmoeder kan diarree veroorzaken, omdat de baarmoeder en je darmen nou eenmaal tegen elkaar aan zitten. Ik ben zelf ook pas 5 weken en loop de hele tijd scheetjes te laten. Mijn vriend lacht zich rot.
Als je je zorgen maakt kan je natuurlijk altijd contact opnemen met het verloskundig centrum, zij hebben ervaring met zo ongeveer elk denkbare klacht.
Veel succes

ja ik vind het ook allemaal zo spannend ! Maar idd ik denk ook pijn aan de banden .. ik was eerst bang voor een bbz maar dan schijn je echt krom te liggen van de pijn de gehele dag, ook als ik naar het toilet ben geweest is het goed ! Geen bloed dus dat is goed ! Wel misselijk gevoele borsten en veel zweten ..
jij ook heel veel succes met alles en vooral genieten ! 
veel liefs 

Terug
Bovenaan