Hallo allemaal, mijn dochter is nu 25 en heeft het een paar jaar gehad dat ze schreeuwde van de jeuk en pijn, vooral in de nacht en wel 3 tot 4 nachten per week. Tot dat een homeopaat constateerde dat het een te hoog urinezuur was. Hij gaf druppeltjes en het ging steeds beter. Wat een opluchting. Later sprak ik een lerares op het ROC die nog al eens ziek was. Ik heb haar gevraagd wat ze had en toen vertelde ze dat ze een te hoog urine zuur had en dat door de jaren heen haar botten aangetast waren. Ze kreeg daarvoor spuiten voor de pijn in haar botten. Ze was verbaasd toen ik haar vertelde van mijn dochtertje en zei toen; Hadden ze dat vroeger maar ontdekt bij mij, want zij heeft altijd pijn. Ga dus naar een homeopaat (fytho) hij kan helpen. Ook bij de drogist kan je druppels krijgen tegen een te hoog urine zuur. Overigens heeft mijn dochter van 25 op dit moment het weer terug maar wij gebruiken er druppels voor. Sterkte, ik hoop dat ik heb kunnen helpen. Nu heeft een kleindochter het ook, jeuk jeuk jeuk, maar overdag, ik denk aan wormpjes, Dorry