pijn aanvallen

Hier ook eindelijk een verklaring!
ik ben normaal niet zo van de forums, maar de wanhoop begon toe te slaan.
Begon een tijdje terug. Jeuk en pijn. Eerst denk je nog mss toch blaasontsteking. Of gestoten of zo. Maar toch wat rood rondom vagina en anus. Schimmelinfectie? Huisarts vermoedde het aanvankelijk wel maar niet gebruikelijk bij een kind van 5. Inderdaad wordt dan geattendeerd op eventueel seksueel misbruik. Eigenlijk weet je zeker van niet maar je gaat toch twijfelen. Miconazol/hydrocortison helpt idd wel even maar zodra je stopt binnen enkele dagen terug. Echt uitschreeuwen van de pijn. Bewegingsdrang. "Mama jeukt zo en doet zo pijn." Echt enkele uren. Ik kwam bij dit forum uit en dacht dit is precies zoals de meesten hier het beschrijven. Gekeken met een lampje, maar niks te zien. Weer naar huisarts. Opnieuw zalfje. En warempel vanavond weer extreme klachten. En jawel hoor. Enkele wormpjes verwijderd met een nat wattenstaafje en de klachten zijn weg. Even later roept ze dat ze weer wat voelt. En idd er zit er weer 1.
morgen even kuurtje halen. Maar ik verbaas me dat dit niet zo bekend is. Vandaar mijn uitgebreide verhaal. Ook al zie je niks, blijf regelmatig kijken!!
nadeel van de toilettten tegenwoordig dat de ontlasting meteen in het water ligt dus dit is ook moeilijker te controleren dan vroeger op de toiletten met zo'n plateautje. 


Hopelijk kunnen met deze ervaringen heel wat dametjes geholpen worden want dit is zó sneu en gaat door merg en been.
 
 
Jeetje wat herkenbaar dit, onze dochter (nu 5) heeft deze pijn aanvallen ook al regelmatig gehad. Ze heeft ook vaak zere benen (zgn groeipijnen) en omdat de pijn in schaamstreek ook altijd s nachts is hebben wij altijd aangenomen dat dit soortgelijke pijn is. Daarbij moet ik wel zeggen dat ze het bij pijn in schaamstreek wel uitgilt van de pijn. Omdat het altijd maar 1 nacht is, dan maanden niet nog nooit besproken met de HA. Maar als het weer gebeurt ga ik zeker goed kijken! Zo zielig
 
En ja hoor, vanavond was het weer zo ver. Brullen en gillen van de pijn. Zaklamp er bij en ja hoor, wormpjes :( kleren uit, onder de douche, en straal er op! 10 min later lag mevrouw heerlijk te slapen! Jeeh wat fijn dat we nu weten wat het is! Morgen pillen halen. Dank allemaal
 
Na de zoveelste pijn aanval bij mijn dochter besloot ik te googlen en kwam ik hier terecht....Gekeken bij mijn dochter en ja hoor! 3 wormpjes weggehaald. Gelukkig had ik nog anti worm tabletjes dus meteen eentje gegeven. Zo blij dat ik hier terecht kwam in mijn zoektocht naar een oplossing. 
 
Wat ben ik blij dat ik toevallig hierop met terechtgekomen! Bedankt voor alle reacties en tips. Hier was het vannacht ook zo ver.
Krijsen van de pijn, jeuk, paniek,... zalf werkte niet, een badje verlichtte wel, maar 5 min daarna begon alles opnieuw.
Ik stond op het punt om naar de spoed te vertrekken, toen ik dit forum tegenkwam. Ik ben met de zaklamp van de gsm in de vagina gaan kijken en inderdaad, echt in het gaatje zat een piepklein wormpje. Met een oorstokje heb ik dit kunnen verwijderen.
We konden direct terecht bij apotheker van wacht en we waren de 4e patiënt van deze nacht. Het is dus enorm besmettelijk en blijkbaar komt dit erg vaak voor.
Ik had er nog nooit van gehoord en als ik jullie verhalen zo lees, ben ik heel blij dat ik binnen de 2 uur de oplossing heb gevonden.
Op aanraden van de apotheker wordt de hele familie behandeld met dit medicijn, want de kans is heel groot dat het ganse gezin het heeft.
Ook alle lakens en gebruikte handdoeken in de kookwas stoppen en binnen 2 weken de behandeling herhalen.
 
 
Niet te schatten dit.....al een jaar op de sukkel met onze dochter die nu 5,5 is. 's avonds, tussen 22 en 23 en een uitzonderlijke keer ook later, schreeuwend wakker worden. Echt schreeuwen om hulp van de pijn in haar vagina. Er zit wel geen ritme in. Soms is het meermaals per week, dan weer maanden niet. 
Ik heb lange tijd gedacht dat haar vagina geïrriteerd raakte door plas in haar onderbroek omdat ze nogal slordig met haar toilethygiëne omgaat. Maar de schreeuwbuien werden precies heftiger en heftiger. Daarom vandaag eindelijk naar de HA gegaan omdat ik dacht aan een schimmelinfectie. Gelukkig had hij het zelf recent nog voor gehad met zijn dochter en noemde meteen de aarsworm. 
10 minuten geleden weer een krijsuur doorstaan en dacht, ik ga eens googlen op die worm. Ik moet zeggen, ik ben ontzettend blij dat we niet de enige zijn... ook al is het erg vervelend voor jullie allemaal. Ze heeft vanmiddag haar pilletje gekregen dus ik hoop dat we het ergste nu gehad hebben. 
En vanaf nu ga ik streng zijn op toilethygiëne. Dat zal niet moeilijk zijn nu ik haar dit kan uitleggen :) 
Bedankt mama's om jullie verhalen te delen!!! 
 
Hallo allemaal
Ik ben nu 11 jaar en ik heb het nu ineens ook gehad een kwartier geleden ongeveer het was niet zo extreem als jullie dochters alleen het is wel heel vervelend en plassen doet ook pijn nu is het zomaar ineens weer over ik wacht even wat dagen om te kijken hoe het gaat en als het weer gebeurd dan ga ik tips van jullie opvolgen en anders naar een arts
 
 
Terug
Bovenaan