pijn aanvallen

We hebben een dochter van 4,5 jaar en we hebben hetzelfde. Meestal alleen in de nacht. HA kwam ook niet met het advies dat het wormen kan zijn. Doordat het soms inderdaad voor kan komen dat ze maanden geen last heeft en in de ochtend ook niet, loopt dat langer door. Ik ga ook een kuurtje tegen wormen halen. 
Het is goed dat we allen onze huisarts hierover vertellen.
 
YES! Fijn dat ik dit forum meteen gevonden heb in de eerste nacht dat mijn dochter van 3,5 gillend van de pijn aan haar plasser wakker werd. Precies alles zoals in eerdere reactie omschreven: rond 23 uur, schreeuwend van de pijn, niets hielp... Samen met mijn vriend goed gezocht naar een wormpje n.a.v. alle berichten hier en inderdaad een wormpje gevonden! Zodra ik deze weg haalde met een wattenstaafje was het direct goed en ging ze weer heerlijk slapen.... Bedankt allemaal en succes voor de moeders die dit nog gaan lezen in de toekomst!
 
Hier idd ook de laatste 3/4 'm eerst 3 nachten achter elkaar toen niet. Nu 3m later weer en week ertussen. Maar kan zelf niks vinden. Maar uit voorzorg toch morgen maar eens vragen. Wel ook om 23:00uur. Raak. 
 
Hier idd ook de laatste 3/4 ‘m eerst 3 nachten achter elkaar toen niet. Nu 3m later weer en week ertussen. Maar kan zelf niks vinden. Maar uit voorzorg toch morgen maar eens vragen. Wel ook om 23:00uur. Ze is 3,5 nu. 
 
Ik ben ook heel benieuwd of er nieuws is van Julia.  Mijn dochter wordt volgende week 10 jaar en ze heeft dit ook al vanaf haar 2e denk ik ongeveer.. soms een half jaar niets, soms een paar keer achter elkaar. Ze schreeuwt het uit van de pijn..
 
Wauw ok eye opener!
Mijn dochter heeft al een jaar dezelfde vage klachten! Ook gegoogled maar helaas nooit hier op uitgekomen. Via de huisarts inderdaad plasje ingeleverd, daar kwam niets uit. Er is ook geen touw aan vast te knopen. Zo 3 avonden achter elkaar, zo maanden niet en dan weer 1 avond wel. Nooit wat gezien… tot vanavond. Arm kind!
Het is fijn zo veel herkenning te lezen bij andere ouders! Ik vroeg me wel af, of er nog controle nodig is, omdat ze er waarschijnlijk al zo lang zitten (toch een jaar)
Hoe is dat bij de rest gegaan?
Morgen maar eerst mebendazol halen!
 
Hi , hierbij schrijf ik ook een ervaring voor mensen die tegen hetzelfde aanlopen. Ik heb ook de oplossing..
Ik had al vaker gelezen dat t door wormpjes zou kunnen komen maar ik had al 100x poepgeroerd en elke keer als ik keer zag ik geen wormpjes geen eitjes niets ook niet bij billen etc..
Toen ze afgelooen nacht voor de vijfde nacht wakker werd altijd rond middernacht heb ik gelijk gekeken en daar zag ik hem .. de bastard.. ieks.. heb haar gelijk in bad gezet met kokosolie en azijn erin en goed laten wassen overal.. we waren overdag nog gaan zwemmen waar ze goed afgedoucht was maar dat is dus niet genoeg..
Ik las dus dat ze zelfs in je plasbuis kunnen kruipen . Arm kind.. ze heeft er zo lang last van gehad .. pijn in buik, en snachts met veel pijn wakker worden dat ze in bad moest dat hielp even en dan een klats bio kokosolie erop en dan sliep ze altijd weer door..
Ik heb dus anti wormen /
Parasieten middel gehaald op basis van kruiden, want wat ik op de ingredienten zag staan van een gewone wormenkuur daar werd ik ook niet vrolijk van. We starten vandaag want het komt vandaag binnen .. gelijk voor het hele gezin besteld ook al hebben wij geen klachten..
Ze heeft savonds ook altijd een enge dingen hoofd zoals ze dat zelf noemde nou las ik dus ook dat ze er angst gevoelens door kunnen krijgen.. deze angst speelde ook al sinds twee zomers terug.. hopelijk word dat ook verholpen.. ook had ze steeds onverklaarbare pijn in haar heup overdag vaak als ze snachts weer pijn in vaginatje had..
Ik las dus dat ze heel je voorplantingsorganen door kunnen kruipen en verder . Verschrikkelijk en dat je dus ook pijn kunt krijgen in je pelvic area. Ik hoop dus dat die rare pijn waarvan ik eerst dacht dat t groeipijn was, maar nu niet meer omdat ik t verband ging zien..want het liep vaak synchroon..
Ik hoop heel erg dat ze van al deze vage rare klachten af is en ze zich beter dan ooit voelt..
Als ik er aan denk houd ik jullie op de hoogte van het beloop. Dit kan even duren omdat het vaak 1x permaand voorkwam voor een paar nachten..
Ik geloofde dus eerst niet dat t hier om wormpjes ging omdat ik al zovaak gecheckt had hierop maar toch.. ik ben wel blij dat ik nu iig weet wat de boosdoener is..
Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan