Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik nog niet echt. Wil liefst thuis bevallen dus dan valt een ruggenprik etc. al af. Spuit in m'n been ofzo sta ik nogal nuchter tegenover, al geven ze me er 10 heb ik daar nog geen problemen mee. Ruggenprik is sowieso niet echt mijn ding, alleen al het idee vind ik hartstikke eng. Maar als je echt veel pijn hebt interesseert het je volgens mij op dat moment niet echt meer. Hoor wel veel positieve verhalen over de geboortetens (zo heet ie volgens mij) maar die wordt niet vergoed door m'n zorgverzekeraar.
ik heb bij de laatste bevalling wel een ruggenprik gehad omdat ik niet meer kon relaxen door de persdrang (al 13 uur lang) daarna kon ik goed ontspannen en heb ik mijn zoon goed ter wereld gebracht (zonder een scheurtje) Ik vond dit prima bevallen dus ik ga deze keer weer in het ziekenhuis bevallen en ik heb mijn ruggenprik al vast staan!!!
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, de eerste bevalling zonder pijnbestrijding gedaan. En nu zie ik het wel, als ik het niet meer trek, dan prikken ze maar een end weg hahaha.
Ik laat het een beetje over me heen komen
Ik heb er wel een beetje over negadacht en we hebben het op de cursus waar we zitten het er ook over gehad.
Hoe ik er nu voor sta is om het zonder te doen bij een thuisbevalling. Maar misschien als het daadwerkelijk zover is wil ik toch wel een vorm van pijnbestrijding. Dat zie ik dan wel weer.
Ik heb geen idee wat er allemaal mogelijk is, dit moet ik nog bespreken met de vk. Ik ga eerst thuis proberen dus dan valt een ruggenprik al af. Verder weet ik het niet...
ik moet in het ziekenhuis bevallen.bij mijn vorige zwangerschap heb ik na 14uur konstant weeen te hebben gehad en maar geen ontsluiting kreeg een ruggenprik gevraagd.hierdoor kon ik weer een beetje bijkomen en wat uitrusten.mijn weeen begonnen 12 uur snachts.geen slaap dus.en na 22uur kwam mijn meisje.je weet nooit hoe het loopt dus ik zie wel.veel zwaarder dan de 1e zal het wel niet worden ;-))