Pijn bh? Rugpijn boven in.. Wie herkent dit

<p>24 week zwanger en heb al een paar week  last van mijn rug (boven in midden/rechterkant)  de pijn komt als ik te lang zit, of te lange dag heb gewerkt. Heb redelijk zwaar werk (KDV)</p><p>als ik op de bank lig zonder bh is er niks aan de hand, maar soms straalt de rugpijn uit rechts onder mijn borst, mijn bh’s zitten redelijk strak, niks zit echt fijn. Twijfel alleen of die pijn van beugelbh/strakke bh komt, of dat er wat ergers is.</p><p>ik googelde namelijk en kwam meteen bovenaan het HELLP syndroom (werd ik niet vrolijk van), maar heb een lage bloeddruk, en alleen de pijn onder rechter borst bij te lang zitten, of bij het dragen van een bh, dus dan zal dit het vast niet zijn. (Hoop ik) heb ook wel een verkeerde houding, loop en zit vaak wat krom. Heb nog wel een klein buikje maar die begint nu ook eindelijk te groeien. Misschien is het alles met elkaar. </p><p>Deze week ook controle vk, zal het opnieuw aangeven. Maar nog meer mensen die het hebben?</p>

Precies wat jij omschrijft heb ik ook!! Ik zit nu op 22 weken en vanaf 20 weken hier al last van. Het is bij mij aan de linker kant, ongeveer ter hoogte schouderblad. En straalt ook uit tot onder m'n borst. Het is overigens niet iedere dag. Mijn VK zei dat dit kan komen doordat mijn borsten flink zijn gegroeid en de buik ook waardoor het trekt en onbewust een andere houding aan neem. Ik ben overdag een sport bh gaan dragen deze geeft meer steun en sinds dien is het zo goed als weg. 

Precies wat jij omschrijft heb ik ook!! Ik zit nu op 22 weken en vanaf 20 weken hier al last van. Het is bij mij aan de linker kant, ongeveer ter hoogte schouderblad. En straalt ook uit tot onder m'n borst. Het is overigens niet iedere dag. Mijn VK zei dat dit kan komen doordat mijn borsten flink zijn gegroeid en de buik ook waardoor het trekt en onbewust een andere houding aan neem. Ik ben overdag een sport bh gaan dragen deze geeft meer steun en sinds dien is het zo goed als weg. 

Fijn dat het zo goed als weg nu is! Heb je in elk geval uitgevonden waar het aan kan liggen?
Sportbh draag ik ook veel, heel fijn een zachte beugel, heb ook een speciale meegroeibh zonder beugel maar die zit ook vrij strak.strakke en harde beugel is gewoon heel vervelend momenteel schijnbaar, komt denk ik toch in de knel. Maar mijn borsten/buik zijn juist niet extreem gegroeid, anders dacht ik ook aan die oorzaak.
Naja vandaag een lekker lui dagje zonder bh in chill pakje. Dan gaat het heel goed en nergens last van gelukkig.

Dit herken ik.. de laatste helft van mijn zwangerschap hier vreselijk veel last van gehad. Moest zelfs stoppen met werken uiteindelijk. Echt letterlijk toen mijn zoon geboren werd was de pijn meteen weg?

Jorienh ook aan de rechterkant? En ook door het dragen van bh’s of had je de hele dag/nacht er pijn aan?
fijn dat het na de zwangerschap verdwenen was? (wel vervelend dat het niet tijdens de zwangerschap is verdwenen, dat was nog beter hihi)

Terug
Bovenaan