pijn bij bekkenbodem en voorweeen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben nu 32 weken zwanger van mijn tweede. Sinds een week heb ik last van pijn bij mijn bekkenbodemgebied. Het begon 's nachts, met omdraaien, nu heb ik er ook overdag last van. Krijg er spierpijn van in mijn liezen. Verder had ik vannacht een poosje voorweeen. Ik weet dat je daar bij je tweede eerder last van hebt, maar is dit niet wat vroeg????? Ik zit me nu druk te maken dat het kindje snel gaat komen, maar dat ik er nog lang niet klaar voor ben! De babykamer moet nog helemaal ingericht worden, het huis moet nog schoon en er zijn nog duizendenéén dingen die ik geregeld wil hebben.....

Groetjes Marije

Haai!

Ik ben nu 32w5d zwanger en ik heb de zelfde verschijnselen. Als je zeker weet dat het geen blaasontsteking is dan zijn het indalingsweeen. Wat bij mij het geval blijkt te zijn. Dit duidt echter niet op een vroeggeboorte, echt niet. Er zijn meiden met een ingedaalde baby die de 40 wkn met gemak voorbij gaan. Vooral bij een eerste daalt de kleine al in met 32 wkn, bij een tweede (of meer) hoeft het pas tijdens de bevalling! Ontspannen helpt het beste tegen de zeurende pijn, een beetje wegpuffen dus. Succes! Greetz Patries 2 mrt 2006 uitgerekend

Hoi,

Ik ben ook zwanger van de 2de en ik had ik voorweeen voor de 30 weken. Ik heb steken in mn onderbuik en vagina ook al vanaf 33 weken denk ik.
En ik ben morgen 41 weken en het kindje zit er nog steeds hoor.
Vooral s`nachts heb ik vaak flinke voorweeen, maar het heeft nog steeds niet doorgezet.
Schijnt bij een 2de gewoon te zijn. Ik dacht ook dat ik eerder ging bevallen. Maar zit nu nog steeds met een dikke buik.
Dus maak je je geen zorgen hoor, het hoort er allemaal bij.

Groetjes Ris

Terug
Bovenaan