Pijn bij bukken

Hallo medezwangeren, ik heb even een vraagje. Ik ben nu 26 weken zwanger en als ik buk of voorover buig ik een pijnscheut in mijn buik krijg. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Ook vind ik dat mijn kindje wel erg laag schopt. Ik voel het voornamelijk heel laag in mijn onderbuik. Ik hoop dat ik wat reacties tegemoet kan zien. Groetjes en een goede zwangerschap.
 
Hoi Vera,

De steek die je krijgt als je bukt (te snel) kan heel goed een buikspier zijn. Je buikspieren zitten meer aan de zijkat als je zwanger bent. Het is net een speldesteek maar het kan geen kwaad.
Ik voelde ook heel laag in mijn onderbuik schopjes maar dat kwam omdat de kleine met zijn voetjes onderin lag/ ligt. Misschien is dat bij jou ook zo.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Sas (29 weken)
 
Ik krijg een enorme pijnscheut en harde buik als ik te snel loop of ineens een abrupte beweging maak (snel opstaan uit bed ofzo). Denk dat dit soort 'pijnen' een teken zijn dat je voorzichtig/rustig aan moet doen.

Ik voel de kleine over het algemeen ook het meeste onderin. Rechtsonderin, dus ik denk dat ie diagonaal met zijn voetjes naar rechtsonder ligt. Af en toe draait ie een rondje, maar komt toch altijd weer hetzelfde uit.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan