Pijn bij het plassen in de ochtend.. geen blaasontsteking

Goedemorgen,

Wie o wie heeft dit eerder meegemaakt? Sinds een week heb ik s'ochtends last van een kriebel en met het uitplassen een beetje pijn.. Volgens de dokter is het geen blaasontsteking.

Liefs,

Esther

Hoi Esther

Ik ben nu 35 weken zwanger en heb dus blaasontsteking. eerst kon de dokter ook niks vinden dus hadden ze m'n urine op een 24 uurs kweek gezet en daar kwam uit dat ik idd een blaasontsteking heb...zit nu aan de antibiotica.
Maar ik heb geen jeuk.  Vaak als  je jeuk heb dan kan het een infectie zijn. Dat komt vaak vaak bij zwangere vrouwen  net als de blaasonsteking. Ik zou er wel ff mee naar de dokter gaan. Dan ben je er zo vanaf. Bij blaasonsteking is het zo als je niks doet (na 20 weken zwanger)   dan is een vroeg geboorte groot. Ik weet niet of dat bij een infectie ook zo is. Daarom kan je beter ff naar de dokter gaan.
Succes ermee!
Hoever ben je nu?

Groetjes Ingrid  

hoi,

bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook gehad, geen blaasontsteking, maar wel pijn.
bij mij bleken het de banden tezijn die staken, omdat het kindje er diep lag.

groetjes Simone

mv Mart(20mnd) en 26wk zw

ik ken het wel, heb het ook wel is overdag.
Ik heb vaker blaasontsteking gehad en dat is dit niet.
Maar drink ik nu veel op een dag is het ook zo weg....echt raar

@ junior: verloskundige en gyn hebben mij verteld dat tijdens een zwangerschap een blaasontsteking zich totaal anders kan uiten dan dat je "normaal" gewend bent. Als je aangeeft dat  je klachten  na een dag veel drinken wegzijn, zou ik voor de zekerheid toch maar een beetje urine op kweek laten zetten bij huisarts. Je kan het maar uitgesloten hebben he!
Groetjes, Mira (3x een nierbekkenontsteking gehad op momenten dat ik niet zwanger was)

Bericht van de moeder zelf, wat blijkt! Toch blaasontsteking!

Hallo allemaal, super bedankt voor jullie berichtjes, wat blijkt dat ik TOCH blaasontsteking heb.. gelukkig maar (dit keer mijn ochtendplas ingeleverd ipv middagplas)

Groetjes!

Esther

Terug
Bovenaan