Pijn bij het poepen (sorry)

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ja sorry lekker onderwerp weet het maar tijdens mijn zwangerschap had ik last van mijn anus, poepen deed heel zeer net of er allemaal naalden steken
Na de bevalling is dit niet minder geworden integendeel zelfs!!
Lijkt wel of er allemaal naalden in prikken zelfs als ik zit.
Smorgens even poepen is geen pretje en soms komt er bloed mee omdat er wat scheirt.

Ik weet dat ik daarvoor naar de huisarts moet maar daar wil ik liever niet naar toe.
Beetje aparta vent en als ik dan ook nog in mijn blote kont moet liggen, nee dank je

Iemand een idee??

Jacomien
Kylian 09-09-2007

Hallo,

Dit klinkt als aambeien en die kun je ook inwendig hebben.
Er zijn wel middeltjes voor die je bij de drogist kunt krijgen.
Ik heb er ooit eens zetpillen voor gehad, die moest ik dan inbrengen nadat ik gepoept had. Ik weet alleen niet meer of ik die van de huisarts had of ergens anders.

Succes ermee!!

Groetjes Sandra

Bedankt voor de reactie

Ik ga sperti zalf halen bij de apotheek en ook meer drinken dat deed ik sowieso te weinig.

Ook ga ik multi vitaminen slikken want die kreeg ik al helemaal niet binnen
Na de bevalling maakte de kraamhulp stukjes appel voor me en dat heb ik zelf nog 2 a 3 weken volgehouden maar daarna niet meer.

Ik had nog zwangerschapsvitamines liggen en die heb ik opgeslikt, soms vergat ik ze weleens en dan had ik er meer last van mijn aambeien dan wanneer ik ze wel slikte.
Ik ga nu eerst proberen om nog meer vezels binnen te krijgen, meer te drinken en die zalf mocht het volgende week nog niet over zijn ga ik naar de dokter

Hoi,
Zijn volgens mij inderdaad aambeien. Ik heb ze ook gehad. Begon ineens een week voor de bevalling, kon gewoon niet meer zitten. Van een vriendin kreeg ik te horen dat er ook aambeienzalf en zetpillen (voor de inwendige) te koop waren met een soort pijnstillend stofje erin. Die heb ik gehaald, weet het merk niet meer, maar dat hielp heel goed. Na de bevalling heb ik nog een weekje last gehad en toen waren ze weg. Koop in ieder geval geen Spertie, want dat helpt helemaal niet. Gewoon bij de apotheek vragen. Dat je liever niet naar de dokter gaat, begrijp ik wel. Toch een beetje genant he.
Ivy

Dat is toevallig, zie dat je tegelijkertijd zat te typen!!!
Ivy

Ik heb precies hetzelfde! (Behalve dat het bij mij tijdens de zwangerschap wel goed ging.) Nu ben ik bijna bang om naar de wc te gaan! Ik heb de volgende tip:
Geef je borstvoeding? Want ik heb gemerkt dat ik echt véél te weinig drink. Voor of na elke voeding drink ik een groot glas water. Ik heb een grote kan met water gevuld en die moet aan het eind van de dag leeg zijn. Ik dacht dat ik genoeg dronk, totdat me opviel dat overal halve glazen drinken stonden: Ik schonk het wel in maar nam de tijd niet  om ze leeg te drinken!
Verder moet je echt goed letten op wat je eet. Gedroogde pruimen willen nog wel eens helpen en verder het bekende verhaal van veel vezels enzo.
Succes!

Terug
Bovenaan