Pijn bij het vrijen

Even een vraagje die ik nog niet heb gevonden in dit forum.
Ik heb vreselijke pijn bij het vrijen aan mijn baarmoedermond, normaal nooit, maar dit was zo heftig dat we maar gestopt zijn.
Nu ben ik de 12de juni geinsemineerd (IUI) en het kán zijn dat het deze keer lukt, maar pijn tijdens het vrijen heb ik na de vorige inseminaties niet gehad. Iemand ervaring hiermee ?
 
hoi Jacky,
ik heb geen ervaring met IUI maar ik had het weekend ook last tijdens het vrijen en daarna even, ook normaal geen last van..waar het door komt???hopelijk heeft een ander een idee?
 
ik heb het een paar maanden geleden ook gehad klinkt missschien raar maar had het idee dat de penis tegen mijn baarmoeder aaan stootte en wat blijkt ik was dus zwanger ik heb er ook nog niemand over gehoord daarom reageer ik nu ook hoop dat het bij jullie ook hetzelfde is succes
 
Stom, ik lees dit net en het lijkt of ik het geschreven heb. Wij hebben gister ook egklust en ik had ook het gevoel dat mijn baarmoeder geraakt werd, dat heb ik anders nooit. Ik wil geen hoop hebben want de testen waren tot nu toe negatief maar dit is wel appart.
 
Ik heb het ook nog nooit eerder gehad, maar aan een eventuele zwangerschap had ik nog niet gedacht. Hoop het wel ;-) Afwachten maar, ik heb midstreamtesten gekocht maar kan die pas gebruiken op zaterdag a.s anders heeft het geen nut. Blij dat jullie reageren, bedankt, heel lief, want ik zat er wel mee, durfde al helemaal niet meer te vrijen en daar is mijn man niet zo blij mee, ahum (bloos) maar ja, als het ineens zeer doet ga je enge dingen denken.
 
Terug
Bovenaan