Pijn bij het vrijen!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Als het goed is heb ik morgen of overmorgen mijn nieuwe NOD. Maar nu heb ik al twee dagen heel erg pijn in mijn onderbuik tijdens het vrijen. Ik voel net of er iets zwaars zit heel de dag. Gisteren ging ik bijna door de grond van de pijn had soort steken in mijn onderbuik. Is dit een teken van zwangerschap? Wie heeft dit ook of weet wat het is??? Ik wacht af op jullie reactie.

Groetjes Selma

Dat had ik ook...en bleek zwanger.....
Als ik jou was zou ik snel een test doen....het kan positief zijn!!!!!

Bedankt voor je reactie San. Ik ga eerst morgen even mijn HA bellen. En dan alsnog een testje doen. Wie weet is het dan bij mij ook zo. Ik ben echt benieuwd.

Gr Selma

Ik heb dat ook een paar keer gehad, alleen was ik helaas niet zwanger, wat het is weet ik ook niet, maar is wel erg vervelend..

Hoi Selma,

Ik heb ook zo'n zwaar gevoel in mijn buik. Had ik vorige cycli niet, dus ben ook erg benieuwd...

Ik heb donderdag of vrijdag NOD.

Ik duim voor ons!

Liefs, Inge

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reactie's. He Inge ik had dat ook niet bij mijn andere cyclus niet. Nog steeds heb ik af en toe last van mijn lies en ook in mijn linkerzij af en toe lichte steekjes. Mijn NOD is vandaag maar gelukkig geen bloedje te bespeuren. Maar mijn test was wel helaas NEGATIEF!!! Maar even een paar daagjes wachten en weer proberen.

Heel veel liefs Selma

Terug
Bovenaan