pijn bij het vrijen

A

Anoniem

Guest
hallo ik heb misschien een heel raar iets, en misschien hoort het hier niet tussen, maar ik heb altijd pijn bij het vrijen we hebben op verschillende manieren geprobeert ook met glijmiddel, maar toch heb ik pijn( wel verdragelijk) maar ook na het vrijen als hij net klaar is gekomen en hij haalt hem der uit brand het heel erg en moet ik gelijk plassen.

Wie kan mij vertellen of tips geven wat het kan zijn, ik durf hier iet mee daar de dokter.

Ben nu wel gestopt met de pil omdat we aan kinderen willen beginnen,

Greetz suzette

hallo , ja heb ik ook gehad dat lag aan de zuren die je dan aan  maakt?!  en ik had er ook last van als mijn man klaar gekomen was maar door dat ik een kuur van de gyn had gekregen  was de pijn verdwenen en nu gaat het goed zonder pijn en ook geen droogte meer!! misschien toch even naar de huisarts een brief voor de gyn gaan vragen!! want als je een bepaalde zuren aanmaakt kan het ook gevolgen voor zwanger worden!! groetjes

ik heb dat eigenlijk een aantal jaar geleden gehad ben naar de huisards geweest en zij dat het vanzelf over ging en inderdaat is vanzelf weg gegaan maar we hebben de zelfde symptonen maar dat wil niet zeggen dat dat het zelfde is raad je toch aan naar de gyn te gaan

m.v.g. fleur

hoi hoi goed dat je dit zegt hoor
ik heb het ook heel lang gehad maar durfde het nooit tegen iemand te zeggen
op een gegeven moment werd het bijna onverdraaglijk en dus onmogelijk om te vrijden, en ben ik naar de  huisarts gegaan
ik had een vaginale schimmelinfectie (yak wat klinkt dat smerig, maar goed)
kreeg een kuurtje van pillen en een ontsmettende zalf die ik elke dag op mn schaamlippen moest smeren en vriendlief op zn eikel.
en toen ging het echt snel over!!
ik vond het afschuwelijk om naar de dokter te gaan maar achteraf dus de beste beslissing!

hoi hoi thnx voor jullie reactie en tips , over schimmel infectie heb ik ook heb het 1 keer per jaar en krijg alleen zalf heb het al sinds me 13 jaar dus , ik ga wel naar de dokter. thnx

Terug
Bovenaan