Pijn bij het vrijen!!

A

Anoniem

Guest

Hoi dames!

Allemaal lekker weekend gehad! En van het heerlijke zomerweer genoten?

Aan mijn temp te zien heb ik vorige week zondag/maandag mijn ei gehad. Mijn temp is nog steeds hoog, dus daar ga ik maar vanuit dat het ook echt zo is. Gister hebben mijn vriend en ik gevreen, en dit deed een paar keer zo pijn dat we echt even moesten stoppen! Na de vrijpartij heb ik zeker nog een paar uur buikpijn gehouden. Weten jullie wat dit kan zijn of wie kent dit? Zo erg als gister heb ik het echt nog nooit gehad!

Oja, sorry voor de rare vraag misschien…..

Liefs Imme

Hoi,

Ik ken dit inderdaad ook. Wij zijn nog niet bezig hoor voor het zwanger worden, maar ik heb tijdens de seks altijd pijn. Af en toe is het zo erg dat ik het de volgende dag nog voel ik mijn buik. Echt zo'n weeig gevoel. Ik heb geen flauw idee wat het is, maar lekker ist niet!

Groetjes Maaike

hehallo, ik heb het ook gehad ben naar de dokter geweest, en bij mij was het omdatik schimmel infectie heb gehad, en dat af en toe terug komt , vanwege dat me zuurgraad niet goed was, dus, misschien is het bij jullie ook, als jullie het allang hebben zou ik even naar de huisarts gaan, des noods neem je je vriend mee, of man, ik hoop dat jullie hier wat aan hebben greetz suzette

Bedankt voor jullie reactie! Hoop maar dat het eenmalig was en geen infectie! We kijken het nog even aan! En nee, dit heb ik nooit eerder gehad, dus vandaar dat ik vreemd vond!

Liefs Imme

o oke , ik zeg niet dat het een infectie, is maar kan wel zijn dat je zuurgraag te laag is, en dat was bij mij in dat geval, ik kon nog geen eens naar de wc toe, dus ik zou als ik jou was niet telang mee lopen

greetz suzette

hoi hoi

ik weet niet wat het is het kan van alles zijn,
bij begon het zo maar ineens en ik begon steeds vaker pijn te krijgen met name als de rode duivels kwamen, bij mij zijn ze erachter gekomen dat het endometriose is dit doordat ik elke 14 dagen ongesteld was eerder ook nooit.

hou het dus in de gaten en als je pijn blijft houden schakel dan gewoon je ha in en laat je door verwijzen.

nogmaals ik weet niet wat jij hebt en wil je ook niet bang maken maar vindt het gewoon belangrijk om je mijn ervaring te vertellen.

een onderzoek is altijd fijn om zeker te weten dat je niks mankeert

liefs annieka

Ik heb er echt al iets van 3 jaar last van.. Ik weet dat het geen schimmelinfectie is, want heb daar welis een zalfje voor gehad maar t blijft t zelfde. Verder, is het bij mij alleen maar tijdens het erin gaan zeg maar. (sorry voor de ordinaire taal:p), en daarna heb ik vrijwel nooit geen pijn, dus wat dat dan is!?

Groetjes Maaike

Bij sommige standjes merk je dat ik soms te diep gaat waarbij het pijn doet. Deze pijn was het nu ook, maar dan terwijl ie niet al te diep ging.... sorry voor de omschrijving.....

Maar ik maak me verder geen zorgen hoor! Misschien is het een voorbode van de RD, dat het allemaal wat gevoeliger is?? Moet volgende week maandag ongi worden.

Maar zou het ook met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben??

Liefs Imme xx

Terug
Bovenaan