pijn bij hoesten

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Allereerst voor alle meiden die zwanger zijn...GEFELICITEERD!!! Leuk zo met de kerst. Het blijft een wonder!

Ik had 22 december mn NOD en werd du niet ongi. Inplaats daarvan kreeg ik die maandag ervoor ...de 18e ineens roze slijm en de 19e bruinverlies. De 20e had ik bij afvegen ineens rood bloed...dus ik dacht. Nu komen ze...(had verder geen pijn in mn buik wat ik normaal wel heeeeelll erg heb) dus ik deed er een tampon in en 's avonds toen ik hm eruit haalde zat er alleen bruin slijm in . De 21e tm nu heb ik helemaal niets meer. Dus kan niet  echt zeggen dat ik ongi geweest ben...of wel???  

In deze week heb ik wel heel veel last van mn tepels gehad (heb ik nu nog). Niet dat ze echt onwijs gevoelig zijn maar ze worden gewoon ineens hard zonder dat ik het koud heb...en dan doet het ZZEERRR!!!

Ik heb de 24e getest en die was negatief. Nu zitten we op  de 26e en als ik hoest doet het onwijs zeer in mn buik....

Nou...tis weer een lang verhaal geworden...sorry!

Maar weet iemand wat ik moet doen...? Ben ik nu overtijd of ben ik gewoon eerder ongi geworden of ben ik misschien zwanger??? Maar waarom  test ik dan negtief???

GEK wordt ik ervan hahaha.

Veel klusplezier allemaal!!!

Knufje    

Hoi knufje,

Het klinkt niet als een ongi. Ik wil je geen valse hoop geven, maar roze slijm klinkt als innestelingsbloed en bruine afscheiding is alleen oud bloed. Als je geen rood of donkerrood bloed hebt gezien ben je niet ongi geweest. Als het de komende paar dagen nog niet doorzet zou ik nog eens testen. Het zou kunnen dat er nog niet voldoende hcg aanwezig was in je lichaam en dat je daarom negatief testte.

Succes met afwachten!

Liefs,
mama van Tijs

hoi meiden
Ook ik had op 23-12 mijn nod..  ( naar acht weken want dit is mijn langste cyclus pffff laatste keer op 28-10 ongi geweest) maar tot vandaag nog steeds niets. test gedaan op 23-12 en die was negatief. Ook vanaf vandaag wat roze bruin slijm maar dit heb ik in deze cyclus ook in week 3 en week 6 of  7 gahad allebei  1 dag. Verder helemaal nergens last van, ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden. maar temp blijft 36.4 of 36.5   vreemd hoor..... hij is er voor wel lager geweest zo rond de 36 of 36.2...... iemand enig idee?????? het is en blijft zeer vreemd en verwarrend allemaal...

Terug
Bovenaan