Pijn bij je ribben/boven buik

Hey ik ben 26 weken zwanger en ik heb naast mijn erge rug pijn ook hele erge last van pijn bij mijn linker rib, zon 10 cm onder mijn borst..
Ik heb er zeker al 2 maanden last van en de dokter weet niets anders te zeggen dan dat het bij mn zwangerschap hoort,..

Het doet soms echt verschrikkelijke pijn, en ik heb er alleen last van als ik een tijdje zit,..

Heeft iemand anders hier ook last van, of heeft er last van gehad?

Ciao

Ik heb hier ook hele erge last van gehad.Mijn kleine meisje lag in een stuit en daardoor had ik er meer last van volgens de huisarts.Ik kreeg de volgende uitleg van de huisarts:Onder je borstbeen heb je een uitsteeksel(net als je stuitje)deze kan iets verschuiven door bv baarmoeder of de baby.Hier krijg je dan pijn van.Als de pijn te erg werd mocht ik paracetamol slikken.
Gelukkig is de kleine meid ondertussen gedraaid en is de pijn zo goed als over.
Hopelijk heb je wat aan deze info!

Groetjes Jes

Hey hey,

Ik ben nu 17 w en 5d zwanger,
En ik heb ookal last van me ribben en bovenbuik,
En soms wil dat ook door naar mijn borstkast trekken,
En dat vooral omdat ik te lang met mijn knieen omhoog heb gezeten.
Maar de pijn in je ribben is vaak omdat je ribben natuurlijk ook plaats moeten maken en omhoog gedrukt worden, hoeverder je vordert in je zwangerschap.

Vaak helpt het wel om even plat op bed of even languit op je bank te gaan liggen..

succes verder..

Groetjes Dolly.

Hoi!

Ook ik heb hier al een tijd last van..het voelt meer als steken aan.
Als ik zit heb ik ook het meeste last,je moet zorgen dat als je zit dat je goed recht zit met je rug.
Als ik moe ben ,of wat veel gedaan heb,kan ik alleen nog maar liggen,na een tijdje trekt het dan weer weg.
Het is inderdaad een vervelende pijn,gelukkig heb ik er voornamelijk s'avonds last van,dus dan ga ik maar op de bank liggen..

Och ja,als voor de rest maar alles goed gaat,toch?

Liefs,swinnie(31wkn)

Hey,

Inderdaad, ik heb er last van als ik onderuitgezakt zit,.. en als ik dan rechtop ga zitten helpt het niks meer, dan moet ik echt gaan staan of als ik thuis ben gaan liggen.. of me ff heel goed uitrekken,..

In het begin d8 ik van dan me rib niet mee wou groeien of zo,.. maar ja gelukkig zie ik ik ben niet de eenigste met dit probleem

Bye

Terug
Bovenaan