Pijn bij ongesteldheid

Hallo,
Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit.Ik ga in juni trouwen en daarna willen mijn man en ik graag "aan kindjes gaan werken".Maar nu heb ik een vraag, ik slik de pil nu al zo'n 12 jaar en ben toendertijd (op doktersadvies) met de pil begonnen omdat ik vreselijke buik/rugpijnen had. Met de pil is dat wel minder geworden, maar ik regel het zo dat ik steeds in het weekend ongesteld wordt zodat ik er niet op mijn werk mee zit. Ik ben nu heel bang dat als ik stop met de pil ik weer die verveldendepijnen zal hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil heel graag een kindje, maar dit houdt me toch een beetje tegen.
Groetjes Femke.
 
Hoi femke

Ik heb heel veel baat bij teunisbloemenolie/visolie capsules.
Gewoon elke dag nemen en die vreselijke menstruatiekrampen verminderen en bij mij blijven ze soms zelfs gewoon weg(dan word ik volledig verrast door Opoe)

Altijd de moeite waard om te proberen.

Jeanette
 
Hallo Femke

Ik snap wat je bedoelt. Nu ik gestopt ben met de pil is ongesteld zijn echt niet leuk en gaat echt gepaard met hevige pijnen, maar voor een kind heb ik alles over. Je kunt ook naar de huisarts gaan en vragen om andere pilletjes die de pijn iets af kunnen nemen. Succes ermee.

Groetjes Janna Nienke
 
hoi, ik heb het ook gehad dat het terug is gekomen. Het is niet anders.
Als je teunisbloemolit gebruikt, wel goed navragen of het geen kwaad kan voor een evt zwangerschap.
succes
 
Hoi,

Toen ik 13/14 was, heb ik ook om die reden de pil gekregen en ik was ook heel bang om te stoppen met de pil. Maar ik moet zeggen dat het me reuze meevalt. Het is niet erger als met de pil. Wie weet heb jij hetzelfde geluk!
Ik wil je alvast een fijne trouwdag toewensen!

Liefs Kiki
 
ik ben ook 11 jaar aan de pil geweest en ben er toen mee begonnen omdat ik altijd ziek was. Ik moest wel 12 keer per dag schoon maandverband indoen en had altijd buikpijn en hoofdpijn. Nu gestopt met de pil en net als jij ook de angst maar het gaat super.( afkloppen). Ik heb net als kiki niet meer last van mijn menstruatie als met de pil.

succes en laat je er niet door weerhouden hoor
anke 3
 
Terug
Bovenaan