Pijn bij ribben

Ik heb sinds een paar dagen last bij mijn ribben en dan vooral links. Soms ook rechts, maar dat trekt dan snel weer weg.. weet iemand wat dit is? Het is niet zo dat ik me echt zorgen maak.. maar ben toch benieuwd. Het is een beetje een irritante stekende pijn..
 
Hallo Denise , ik heb hier soms ook last van !! Misschien liggen onze jongentjes soms met een beentjes of hoofdje tegen onze ribben aan ?? Ik zou het ook niet weten hihi groetjes zianA
 
haha grappig! er zal toch eens niet iets hetzelfde gaan bij ons :p ik kreeg gisteren trouwens een heeeele harde schop, ik schrok er van!! jij ook al last van gehad? deed me zelfs gewoon pijn hihi. echt een voetballertje dus :p
 
Ik ken dit wel van later in de zwangerschap!! Ik had toen ook constante pijn bij mijn rib! Je kindje ligt er dan gewoon tegen aan! Bij mij ging het gevoel pas weg toen hij was geboren! Maar nu moet je kindje toch nog aardig de ruimte hebben! Ik heb er nu nog geen last van! En ja krijg ook regelmatig schopjes! Heerlijk!! Mooi gevoel en zie mijn Buik ook veel heen en weer gaan!
 
Zodra je verder zwanger bent, gaat het kindje meer ruimte innemen. Het middenrif gaat dan uit staan en dat kan een vervelende pijn geven. Het kan stekend en brandend aanvoelen. Het komt niet heel vaak voor maar het is zeker een zwangerschapskwaal. Ik heb het ook in mijn rug gehad. Onder mijn schouderbladen.
Het is niet prettig, maar het hoort er wel bij.

Succes!
 
Dat lijkt me niet prettig. Heb ik gelukkig (nog) niet...
Gister wel paar beste trappen gehad, kon het voelen en zien...
Mijn vriend voelt helaas nog niks, hij houdt zich steeds rustig als mijn vriend zijn hand erop legt Hihi...

Hoe bevalt het slapen met een voedingskussen trouwens ?
Ik gebruik em alleen als ik wakker wordt en last heb, kan momenteel niet in slaap komen met het voedingskussen er al bij...
 
hahaha kreeg gisteren ook een hele harde schop! Ik schrok er van zo hard! En tijdens het sporten voelde ik ook echt hoe het kindje helemaal heen en weer ging! zo grappig! Mijn mannetje laat zich ook nog niet voelen als mijn vriend zijn hand op mijn buik doet, wel jammer eigenlijk! Komt vast wel... zie het ook nog niet heen en weer gaan.. misschien heb ik niet zo;n driftkikker :p hihi.

Vind het slapen met een voedingskussen echt een uitvinding!! Zo heerlijk :) alsof het mijn vriendje is haha.
 
Terug
Bovenaan