pijn bij schaamstreek

hoi allemaal.
ben 14april uitgerekend. heb al weken last van pijn bij schaamstreek.. eerst was t af en toe wordt nu steeds erger kan af en toe alleen maar liggen dan gaat beste. als ik soms gedoucht heb kan ik mn benen niet eens meer afdrogen of zelf onderbroek of broek aandoen. wie heeft dit ook? moet woensdag weer naar gyn denk dat ik toch maar moet na vragen of t geen bekkeninstabiliteit is.. iemand dit ook??

Volgens mij is het inderdaad je bekken. Ik heb het ook vooral 's avonds en 's morgens en met dat gladde weer heb ik echt de hele dag last. Maar is heb helaas een man die weinig thuis is, dus ik moet helaas toch zelf mij benen drogen...
Ik heb van mijn vk een blaadje gekregen met daarop oefeningen die best een beetje helpen,wellicht kan je hier ook om vragen bij je vk/ha want als je er stug mee doorloopt kan het weleens problemen gaan geven later.
Succes!

Ik heb er ook last van. Steeds meer. Dat is de reden waarom ik nu minder uren werk sinds deze week. Ik kan niet lang zitten en als ik dan op sta, verrek ik van de pijn. Het is niet het bekken volgensd mij, maar de spieren en het feit dat alle bot in die streek steeds sneller aan het verweken is. En daardoor kan het minder hebben en zakt het door. Ik heb een paar dagen geleden in de avond na het douchen manlief moeten vragen of ie svp mn benen wilde insmeren met creme. ik kwam er niet meer aan, ook door vocht en een toeter die in de weg zit... :)

Ja alles gaat nu verweken, het hoort er allemaal uit, we gaan gewoon allemaal lopen als een eend haha (waggel, waggel)
Gewoon aan je man vragen of hij je meer wil helpen.

Hi Mariette,

Laat je niet van de wijs brengen door mensen die zeggen dat het er gewoon bij hoort! Misschien is dat wel zo, maar als ik jou zo hoor, zou het ook heel goed met je bekken te maken kunnen hebben. Voor dat advies kun je het beste gewoon even naar een fysiotherapeut; waar je overigens niet eens meer een verwijzing voor nodig hebt.
Ik heb me bij de eerste ook laten wijs maken dat het er maar bij hoorde, maar nu ben ik op tijd naar de fysio gegaan. Natuurlijk doet het nog steeds erg pijn, heb 24 uur per dag pijn, maar ik weet ook dat de oefeningen die ik van de fysio en haptonoom heb gekregen, me wel sterker hebben gemaakt.

Succes.

Gr. Tamara
(februari mama)

Hoi Mariette,
ik ben van het meiforum, (1 mei uitgerekend, maar hoop een aprilmama te worden ;-)) en ik ben fysiotherapeut. Dit klinkt echt als bekkenpijn. Ik zou direct en zonder verwijzing contact opnemen met een bekkentherapeut bij jou in de buurt. http://www.defysiotherapeut.com/, dan via vind uw fysiotherapeut een bekkenfysiotherapeut zoeken.
Doen hoor! Succes.
Gr. Roosje
(29+4wkn)

Terug
Bovenaan