<p>Hoi,</p><p>Misschien een beetje too much information, maar ik ben toch op zoek naar hulp, dus hoop dat jullie het niet erg vinden.</p><p>Vandaag ben ik 6+6 zwanger. Mijn vriend en ik probeerden seks te hebben deze week, maar ik kreeg enorme steken en pijn in mijn buik rechts bij mijn liezen en een stukje erboven. Ook voelde het alsof hij continu tegen mijn baarmoedermond aankwam waardoor er ook pijnscheuten in mijn buik kwamen. Enorme pijn dus waardoor we echt moesten stoppen. Is dit normaal? Ik maak me toch zorgen en nu is mijn zin in seks helemaal weg door de angst voor de pijn.</p><p>Ook merk ik dat er 's ochtends heel weinig urine uitkomt, terwijl je normaal gewoon veel plast als je net wakker bent. Voelt wel gewoon alsof mijn blaas vol is, maar er komt heel weinig uit. Heb geen pijn bij het plassen. </p><p> </p><p>Verder ben ik echt hondsmoe. Tot bijna het depressieve aan toe. Ik ben lusteloos, nergens zin in en doe ook helemaal niks. Ik kan mezelf nergens toe zetten. Stofzuigen stel ik al dagen uit en ook koken is een te grote opgave. Heb nu vakantie gelukkig van het werk, maar ik kijk enorm tegenop om weer aan het werk te moeten straks. Ik slaap heel veel en voel me eigenlijk lamlendig en verdrietig continu. Huil ook veel. Dit zullen de hormonen wel zijn, maar toch zit dit me niet lekker. Het overvalt me nogal allemaal.</p><p>Hebben meer mensen dit? Zijn dit tekenen van iets? Ik maak me zorgen en voel me niet prettig in mijn vel de laatste tijd. </p>