<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi dames,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben 28 weken zwanger en heb sinds deze week behoorlijk pijn als ik ga slapen of liggen. Na een paar uurtjes begint het bovenin mijn rug soort vast te zitten en met omdraaien in bed doet alles rondom mijn ribben zo zeer. Het is altijd het ergste aan de rechterkant, de baby ligt ook rechts. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Na 5/6 uur slapen doet het zo mega veel zeer dat ik echt niet meer kan slapen. Ik word dan ook benauwd. Ik lig alleen maar op mijn zij aangezien ik niet meer op mijn rug kan liggen. Ik slaap met een voedingskussen. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Met opstaan ben ik dus behoorlijk stijf en doet de hele bovenkant zeer en ben nog flink benauwd. Als ik dan direct ga ontbijten doet het doorslikken ook echt zeer. Na een uurtje is alles weer weggetrokken en heb ik er de hele dag niet meer last van. Het is echt puur na een nacht slapen en dus bij het liggen. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Heeft dit te maken met het groeien van mijn baarmoeder? Ligt de baby in de weg? Herkennen dames dit? </span></p>