Pijn bil

<p>Hi, </p><p>Ik heb ineens extreem veel last van mijn linker boven bil. Heb het echt ineens en 't is echt m'n bil. Niet mijn rug.</p><p>Zijn dit mijn bekken? Het doet met lopen en opstaan erg zeer. Soms echt ondraaglijk!! Of als ik lig en m'n linker been op wil tillen. Ben 30 weken zwanger. </p>

Ik heb dit nin mijn 1e zwangerschap ook gehad. Mijn buik werd te zwaar en de bilspieren vingen dit niet meer op. 
Een buikbamd hielp mij te ontlasten, fysio kan ook helpen. Je maakt je spieren dan weer sterker. 
Er zitten daar ook zenuwen kan iets klem zitten doordat alles verschuift of inderdaad je si gewricht.

Ik heb dit nin mijn 1e zwangerschap ook gehad. Mijn buik werd te zwaar en de bilspieren vingen dit niet meer op. 
Een buikbamd hielp mij te ontlasten, fysio kan ook helpen. Je maakt je spieren dan weer sterker. 
Er zitten daar ook zenuwen kan iets klem zitten doordat alles verschuift of inderdaad je si gewricht.

Had ik ook. Naar de fysio geweest en bleek dat mijn bilspier overbelast was. Zij heeft hem losgemaakt. Dit heeft het geheel verholpen dus ik raad je aan dat te doen. Duurt een half uurtje en je bent als je net zoveel geluk hebt als ik de rest van je zwangerschap er vanaf

Ik had het aan het begin van de zwangerschap.. fysio geweest, oefeningen gehad dat de pijn na verloop wegnamen (eerst verergerd hadden). Nu is mijn grootste manier om het niet weer te krijgen; alles symmetrisch. Niet hangen op de bank maar op mijn zij liggen en echt zorgen dat ik alles vanuit beide benen doe. Tot nu toe nog niet terug gehad behalve als ik op t werk te veel gelopen heb zonder rust (gehandicapten zorg) 
Hopelijk heb je er iets aan. 

Ik heb het in het begin van de zwangerschap gehad, rond de 14 weken al. Beknelde zenuw in de bil. Na een aantal keren fysio volledig van de klacht af. En nog steeds (35 weken nu), zou snel een afspraak maken!

Ik ben gisteren voor gelijke klachten naar de bekkenfysio geweest. Heb naast last van mijn bil/onderrug ook last in de liezen. 
Bekkenfysio kan onderzoek doen en kijken waar het probleem zit en adviezen geven. Het is belangrijk om niet lang door te lopen met dit soort klachten, anders kun je er op de lange termijn veel last van houden. 
Succes ermee!

Terug
Bovenaan