Pijn blaas / litteken..

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ben nu 10 weken zwanger van de 2e. Heb al 2x een echo gehad en alles is goed. Gisteren was ik bij de Gyn. en toen vertelde ik hem dat ik vaak steken heb bij mijn blaas net of ik te lang wacht met plassen. Hij wilde toch voor de zekerheid kijken voor blaasontsteking ( heb ik al erg vaak gehad namelijk ) gelukkig dit is het niet. Maar wat is het dan?? Soms als ik hoest krijg ik ook een enorme pijnscheut. Ik heb 2 jaar geleden een keizersnede gehad. en het lijkt of de pijn achter het litteken zit ( waar ook mijn blaas zit natuurlijk ) Nu is mijn vraag hebben meer meiden hier last van en weten jullie wat het is?
graag hoor ik van jullie

Liefs Frena

Hoi Frena,

Ik heb ook vaker pijnscheuten in mijn buik gehad. Ook heb ik als ik nies vaker een hevige pijnscheut in linker of rechter onderbuik. Ik weet niet precies wat het is. Maar ik heb dit niet vaak maar af en toe.
Zou het niet met de spieren of de groei van de baarmoeder te maken kunnen hebben.
Ik ben op dit moment 12 weken zwanger, de verloskundige zegt bij mij dat het normaal is.
Misschien dat er iets op het litteken drukt van de keizersnede. Maar wat zegt de gynaecoloog ervan als het geen blaasontsteking is?
Succes ermee.

Ik heb geen keizersnede gehad maar had het in de vorige zwangerschappen en nu ook....

Als ik nies of hoest dan doet het heel erg zeer net zoals als ik teveel gedaan heb of onze dochter van anderhalf teveel heb getild....

Liefs randy
mama van Ninthe* 18-11-2006 en Nova 21-5-2008
en 10wk+1 dg zwanger

Terug
Bovenaan