Pijn borsten die hoge buik raken

Hi dames, ik heb een dilemma. Al weken heb ik last van het feit dat de onderkant van mijn borsten mijn buik raakt, en dit begint te irriteren. Het wordt warm, de huid is daar kwetsbaar. Ik loop nu al 2 dagen bh-loos rond, prima voor thuis maar voor in het openbaar liever niet. Hebben jullie hier ervaring mee en tips voor? Ik ben nu 34 weken, dus mag nog even. Het hindert me wel dusdanig dat ik hulp vraag!
 
Hoi Cato,

Heel herkenbaar! Ik heb het ook. Ik heb van die voedingstopjes/bh’s gekocht van carriwell. Het is nog steeds niet ideaal maar veel beter dan een gewone bh en iets gekleder dan niets.
 
Je zou eens kunnen kijken of een sport bh fijn is. Ik slaap daar altijd mee in m'n zwangerschap omdat m'n tepels nogal gevoelig zijn?
Moet ook zeggen dat ze lekker zitten voor overdag in m'n huispakje. Ze ademen goed en geeft toch een beetje steun. 
Ik heb degene van de H&M. Wellicht dat je dat kan proberen :) Succes!
 
Ik heb ook de sport bh’s van h&m, bevalt goed! Denk dat je beter iets aan kan hebben dan niet, ook thuis... dan is het minder gevoelig en komt het niet vel op vel. Die ik van de h&m heb zijn van stof en heerlijk rekbaar dus ook na een lange dag heb ik er gelukkig geen last van! Op het begin van de zwangerschap toen mijn borsten heel gevoelig waren had ik ze snachts aan!??
 
Oh wat fijn dat jullie dit herkennen! Ik was al diep o gelukkig vanmorgen en inmiddels loop ik in een groot shirt van mijn vriend rond. Die tops ga ik opzoeken, dankjewel!! Zijn het dan gewone sport bhs of ook speciale mommy versies?
 
Ik heb de normale stoffen sport beha’s, niet speciaal voor mama’s! Omdat ze van stof zijn rekken ze lekker mee de hele zwangerschap. Heb ze vanaf week 4 tot week 10 ofzo snachts aangehad en nu ben ik 28 weken en heb ze overdag aan! Heb ook speciale voeding beha’s maar te vroeg gekocht en die zitten me nu gewoon te strak rond me taille omdat ze niet van stof zijn zoals die van de h&m!
 
Ik draag al een tijdje mijn voedingsbh's simpelweg omdat mijn normale bh's niet meer passen. Deze geven meer steun en zitten wat verder naar beneden waardoor dat probleem voorkomen zou moeten worden denk ik! 
 
Terug
Bovenaan