Pijn boven linker lies vanaf eisprong

<p>Goedemiddag Dames,</p><p>Ik ben al 7 maanden samen met mijn vriend aan het proberen om een kindje te krijgen.</p><p>Mijn cyclus varieert heel erg, rond de 29 dagen. Maar na covid vaccinatie ineens 37 dagen, en vorige maand week 28 dagen.</p><p>Nu heb ik 2 weken geleden mijn eisprong gehad en vanaf die tijd heb ik erge last van pijn net boven mn linker lies. Alsof er iets in de brand staat.</p><p>Volgens de kalenderapp ben ik nu 3 dagen overtijd. Ik heb een test gedaan op 1 dag overtijd maar deze was negatief.</p><p>De pijn blijft, ook heb ik pijn in mn borsten en moest ik vanmorgen overgeven. (Dit kan ook te maken hebben met weinig slaap)</p><p>Wat zeggen jullie? Einde van de week als ik nog geen menstuatie heb nog is testen?</p><p>Of zouden jullie vanwege de pijn al eerder naar een huisarts gaan?</p><p> </p><p>Groetjes Y</p><p> </p><p> </p>
 
Test later even nog een keer. Ik was 5 dagen over tijd voordat ik positief werd.
En als het na een week nog niet positief is idd even de huisarts bellen en vragen wat je nu het beste kunt doen
 
Dankjewel voor je reactie,  hier nog steeds geen menstruatie, wel nog steeds de pijn.
Ik wacht het tot vrijdag af, en dan ga ik met de huisarts bellen.
 
Terug
Bovenaan