Pijn daar beneden!

Hiii iedereen,

Ik ben vandaag 37 weken zwanger, de nacht hiervoor had ik last van m'n onderrug en menstruatie achtige krampen. Niks aan gedaan, het was te doen, Ik ben gewoon gaan slapen. De volgende dag kreeg ik nog heel even last van me onder rug maar dat veranderde snel in indalingspijn (denk ik) en harde buiken. Nu heb ik al heel de dag last van pijn daar beneden en dan vooral bij het lopen, draaien in bed, bukken. Het enigste moment dat ik het minder voel of bijna niet is als ik rustig even zit met me benen omhoog. Ik snap niet waarom ik de pijn continu voel. Ik dacht dat indalingsweeën of voorweeén maar kort duurde. Weet iemand wat dit precies is?? Nu is het wel dat de laatste keer dat ik bij de vk ben geweest ze zei dat me baby wel beneden ligt met z'n hoofd maar z'n hoofdje ver naar achter ligt, waardoor ze niet bij het hoofdje kon voelen en waardoor ik waarschijnlijk meer last van me banden zou kunnen hebben. Iemand dit ook ooit gehad? Ik heb echt last van me hoeha, Ik kan ook echt haast niets meer doen, wat ik erg vervelend vind. Het klinkt misschien als een cliché maar ik ben ook wel klaar met het zwanger zijn nu!
 
Klinkt als bekkenproblemen.
Nu met 37 w kan je er niet zo veel meer mee vrees ik.
Zou wel ff vk bellen morgen.
Succes hopelijk komt je kindje snel!
 
Wat vervelend dat je daar nu zoveel last van hebt ik zou gewoon de vk bellen of zij weten wat het is en of ze tips hebben
De laatste loodjes wegen het zwaarst he

Succes nog even vol houden
 
Terug
Bovenaan