Pijn die niet herkenbaar is??!

<p>Hallo dames..</p><p>sinds 3 maanden zijn mijn vriend en ik bezig om zwanger te worden. Heb zelf 8 jaar de pil geslikt. Mijn cyclus na het stoppen met de pil: 27,27,38. </p><p>Afgelopen maand ineens een langere cyclus helaas. Vanaf het moment dat ik eigenlijk overtijd was heb ik echt veel last van mijn onderbuik(liezen??) trekt door naar mijn bovenbeen botje zeg maar. En een beetje naar mijn billen. Vooral als ik intesnstief bezig ben geweest. Deze pijn heb ik nog nooit gehad.. iemand die dit ook heeft gehad? Hierbij ook last van mijn onderrug. Gister na de seks trok het rechts in mijn lies ook sterk aan een paar seconde en toen was het weer weg? </p><p>Ik heb er wel last van en hoop dat jullie een idee hebben of advies kunnen geven.</p><p>geoetjes </p>
 
Ik lees graag even mee, want ik heb op dit moment precies hetzelfde! Test op NOD was gisteren negatief, maar ongesteldheid blijft uit. Terwijl mijn cyclus sinds het stoppen van de pil (april) altijd 30 dagen is. Spannend... is onze eerste ronde!
 
Terug
Bovenaan