ik ben zo bang om te vrijen. Ik heb het nu (bijna 3,5 maand na de bevalling) nog maar 2 keer heel voorzichtig geprobeerd, en beide keren mislukte het omdat het te pijnlijk was . Tijdens de zwangerschap lukte het vrijen ook al niet (werd misselijk van het gewiebel en kreeg pijnlijke harde buiken als ik klaarkwam).
Ik heb 2 grote knippen gehad en het littekenweefsel is nog stug en gevoelig. Volgens de huisarts ziet het er wel ok uit en moet ik het litteken proberen soepel te masseren met een beetje olie of zalf en kan het nog wel een paar maanden duren voordat het echt weer soepel is. Vrijen was op zich een goede massage zei ze !! Maar dat lukt me dus echt niet.
Zijn hier misschien ervaringsdeskundigen met andere tips? Ik baal er zo van.
alvast bedankt,
Janneke
Ik heb 2 grote knippen gehad en het littekenweefsel is nog stug en gevoelig. Volgens de huisarts ziet het er wel ok uit en moet ik het litteken proberen soepel te masseren met een beetje olie of zalf en kan het nog wel een paar maanden duren voordat het echt weer soepel is. Vrijen was op zich een goede massage zei ze !! Maar dat lukt me dus echt niet.
Zijn hier misschien ervaringsdeskundigen met andere tips? Ik baal er zo van.
alvast bedankt,
Janneke