pijn en angst

Hallo,

Ik beleeft op dit moment (en het afgelopen weekend) angstige momenten.
Ik ben eind vorige week ongesteld geworden; nog niet zo zwaar.
Zaterdagavond heb ik heel erge pijn in mijn buik gehad, in mijn onderbuik en zere benen, maar eigenlijk ook in mijn hele buik en ter hoogte van mijn broeksband.
In januari heb ik een bbz gehad en toen had ik door het bloed in mijn buik ook pijn thv mijn broeksband.
Zaterdag wilde mijn man naar de huisartsenpost, maar dat hoefde niet van mij. Toen ik in bed lag kalmeerde het alweer wat. Zondag ging het wat beter en vandaag gaat het ook wel.
Ik heb wel de huisarts gebeld en heb straks contact tijdens het telefonisch spreekuur.

Zijn er meer die dit hebben meegemaakt of herkennen? Ik ben zo bang dat ik me alleen maar aanstel en dat er helemaal niets aan de hand is. Aan de andere kant ben ik ook bang dat er wel iets aan de hand is.

Daarnaast speelt nog mee dat wij (volgens de artsen) niet meer zwanger kunnen raken vanwege de kwaliteit van het zaad van mijn man, maar ik ben in december wel zwanger geweest, dus ik weet niet of ik de medici wel kan geloven.

groetjes van Mary.

Hallo Mary.

Is het misschien toch niet beter om ff langs te gaan bij je huisarts?? HIj/ zij kan kijken of de baarmoedermond nog dicht zit. Helaas is dit bij natuurlijk nooit een garantie. Bij mij was die ook nog dicht maar de dag erna toch helaas een miskraam gehad... zonder krampen en pijn... Mijn verloskundige zei steeds dat het nog alle kanten op kon gaan...
Ik weet niet hoever je nu bent in je zwangerschap, wellicht dat er al een inwendige echo gemaakt kan worden, en dan is dat helaas ook weer geen garantie dat het goed gaat....
Ik wens je in ieder geval heeeeeeel veeeeeeeeel sterkte... En als het zaad van je man niet goed zou zijn dan denk ik dat je niet nu alweer 2 keer zwanger zou zijn geraakt. Dus ergens zitten er toch nog goede zaadjes tussen die de slag winnen...

Liefs Daniëlle

Dinsdagmiddag ben ik bij de dokter geweest. Ik heb geen zwangerschapstest gedaan, want de uitslag is naar alle verwachting toch negatief en dan is het weggegooid geld. Daarnaast ben ik ongesteld geworden. Wel niet zo erg als normaal, maar goed.
De conclusie van de dokter is dat ik een niersteen heb. Ik vermoed dat deze er gister uit vandaan gegaan is.
Vanmorgen naar mijn homeopaat gegaan en heb weer wat dingen ontdekt, oa dat ik dus mijn kinderwens en het feit dat deze niet verder in vervulling gaat niet los laat.

Goed, mijn angst was dus ongegrond; alleen een niersteen en zaterdagavond dus een aanval gehad. Kan ik nu weer vrolijk verder. (gelukkig is het mooi weer).

groetjes Mary.

Terug
Bovenaan