pijn en bloedverlies na curitage

hallo.vraagje ik ben dinsdag gecuriteerd en ik kreeg de mededeling na 2 dagen is t vloeien gestopt....nou dus niet.gisteravond vloeide ik niet meer.en nu heel erg met pijn in rug en buik.moet er wel bij zeggen dat ik vandaag wel sex heb gehad.ik hoefde niks te laten zei de gyn.mocht alles gewoon doen.hoefde ook geen rust niks te nemen.
wie heeft hier ervaring mee?is dit normaal of zou ik moeten bellen?
groetjes mo

Hoi Mo,

ik onderga vandaag mijn curretage in de folder die mij is meegegeven staat vermeld dat het vloeien 2 weken kan duren en dat het beter is  in die tijd geen gemeenschap te hebben, niet te gaan zwemmen of in bad te gaan en ook geen tampons te gebruiken. Vind het een beetje   raar dat ik deze adviezen overal   op internet terug vind en dat jou gyn iets anders zegt. Ik weet niet   of anderen ook deze adviezen hebben gekregen maar het zal toch wel niet voor niets zijn.

Groetjes

hoi, ik heb de vervelende behandeling ook ondergaan, wel bloed verloren , maar dat duurde ongeveer 3 dg. voor je lichaam te laten herstellen is het beter om met sex 2-4 wk. te wachten, dat was mij vorig jaar meegedeeld. succes met alles.

Hoi, Het kan best in orde zijn, hoor. Na mijn curettage eerst 5 dagen bloedverlies, helder. Toen twee weken later, drie weken lang, bruin loedverlies. Ik heb toen ook de gyn gebeld. Hij vertelde dat het betekent dat het baarmoederslijmvlies zich weer opbouwd. Ik vond het vreemd. Uiteindelijk is het wel goed gekomen.
Sterkte!
Tip: bij onzekerheid; altijd gyn bellen!! Alleen al voor je gemoedsrust....al moet hij/zij 5 keer zeggen dat het goed is...daar zijn het dokters voor!!! 'Tis toch niet niks??

groet, Mirjam (36 jr. dochter van 2,5, vorige zomer missed abortion gehad, nu pas sinds 1 maand weer normale cyclus van 28 dagen.....)

hoi
ik heb op 1 april een curretage gehad en de gyn.
heeft gezegd dat ik geen gemeenschap of zwemmen
of in bad mocht zolang ik nog vloeide en dat dat kon
aanhouden tot de eerste menstruatie gemiddeld 6 weken
ze gingen er van uit dat als je eerste menstrautie is
geweest dat dan je baarmoeder en baarm.mond weer
volledig hersteld zijn
maar bij twijfel gewoon bellen hoor ze zijn daar wel wat gewoon

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan