Hoi dames,Ik moet echt even wat van me af typen. En ik vraag me ook af of iemand hier last van heeft. Ik heb vanaf week 18 al last van bekkenklachten. (Nu 29,5) Ben al onder behandeling bij een bekkenfysio. Echter zijn de klachten zo uiteenlopend en hebben de oefeningen die ik steeds mee krijg maar weinig zin. Mijn onderrug, liezen, billen, benen en kuiten doen vreselijk zeer. Nu is daar sinds 2 weken ook een soort van heuppijn bijgekomen. Het doet zo’n zeer als ik op mijn zij lig!! Terwijl dat de enige houding (zijligging) is om te slapen. Wanneer ik op mijn rug lig word ik vreselijk duizelig (door de holle ader die dan vernauwd wordt). Hierdoor slaap ik nauwelijks en ga ik vaak snachts naar beneden omdat ik niet meer in bed kan blijven liggen maar wel heeeel moe ben.Overdag heb ik ook veel pijn. Zitten en liggen geeft weer hetzelfde effect.. dutjes doen is dus ook lastig. Ik weet me even geen raad mee. Voel me er erg slecht door:-(<br />Iemand tips? (Ik slaap al met voedingskussen). En ik vraag me af of een osteopaat iets zou kunnen doen.. heb daar geen ervaring mee.<br /><br /><br />