<p>Hi dames alvast sorry voor mijn lange verhaal maar ik hoop dat er dames zijn die advies kunnen geven...</p><p>Ik loop hier al een tijdje mee maar moet het nu van mij af gaan praten en gewoon veel liever met dames die in hetzelfde schuitje zitten.</p><p>Ik werk in de horeca(lunch horeca) ik ben kok en momenteel 22 weken en 6 dagen in verwachting van ons eerste kindje een dochter! Helemaal nergens last van gehad in het begin ik ben eigenlijk totaal niet ziek geweest alleen ontzettend moe, maar dat neem ik zeker voor lief
</p><p>Ik zit nu 3 maanden bij de fysiotherapeut omdat ik sinds toen (zo begon het) last begon te krijgen van mijn onderrug en stuitje en tja beter iets voor zijn als genezen toch</p><p>Nu een paar maanden verder en eigenlikk denkende van dit hoort er ook een beetje bij aangegeven dat ik zo hele dagen op mijn benen staan niet meer trek, ik loop mank, scheef, stijf en heb pijn met staan/zitten wat ik ook te lang doe in dezelfde stand. Dit trekt inmiddels nu door naar mijn benen en liezen. De fysio doet nu ander soort oefeningen met mij omdat ik de andere oefeningen gewoon niet trek. Op mijn werk de nodige aanpassingen van zitten lopen en staan wat goed is afwisseling maar merk zelf geen verbetering.. Mensen kijken me ook aan met een blik als ik loop van wat heb jij nou??! Mijn (mannelijke) chef doet er niks mee en vraagt ook eigenlijk niet hoe het met mij gaat heb het idee dat die mij liever kwijt is terwijl ik mijn best wil doen om er zo lang mogelijk toe te doen. Ik werk 2 uur minder per dag als dat ik normaal al zou doen..</p><p>Thuis ben ik niks meer waard maar ben gelukkig getrouwd met mijn lieve man die voor me zorgt en heel goed zijn best doet alles in het huis bij te houden.</p><p> </p><p> </p>